vil sove uden dyne :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Ciss

Min datter var sådan indtil for ca et år siden. Nu er hun snart fire og kan faktisk sove næsten igennem hele natten med dyne på! Hun sparkede af igen og igen - og kan stadig gøre det enkelte aftner, hvis hun lige får grillen.

Min søn på to gør det også. Han lægger sig ned og vil have dynen over sig, og så snart jeg vender ryggen til, ryger den af, og uanset hvad jeg gør, ligger han som regel oven på dynen og sover det meste af natten.

Så jeg har slået mig til ro med en ide om, at det sikkert går sig til, når de bliver lidt ældre. Jeg giver dem ordentlig pyjamas på, evn med sokker hvis det er køligt, og så ser jeg til dem, før jeg går i seng. Hvis de ligger ovenpå dynen lægger jeg et lille tæppe over dem. Men jeg ved jo, at i hvert fald den lille sparker det af på 10 sekunder uanset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

132319

LenaJohansen skriver:

Min datter vil simpelthen ikke falde i søvn med sin dyne Hun sparker den af... Kan ikke få hende til at falde i søvn med den.

Er der nogen der har oplevet noget lign. og evt har råd til hvordan man kan få hende overtalt til at sove med den?

Mange tak på forhånd

JeG har en lækker din sovepose liggende som er ret lang, omkring en meter tror jeg, hvis ikke mere.

Sig til hvis du vil se et billede af den

Anmeld

6. november 2011

132319

132319 skriver:

JeG har en lækker din sovepose liggende som er ret lang, omkring en meter tror jeg, hvis ikke mere.

Sig til hvis du vil se et billede af den

Hov, jeg se at det er den der allerede er linket til.

Den er virkelig genial, sidder og overvejer at tage den i brug til min evigt forkølede datter

Anmeld

6. november 2011

Rødhætte

William sparker den også af, men så plejer jeg at liste den på inden vi går i seng.. Ellers må du bare give godt med nattøj på

Anmeld

6. november 2011

Lullaby

Er det vigtigt??  Bare godt med nattøj på så de ikke fryser

Anmeld

6. november 2011

SussieThyssen

LenaJohansen skriver:

Min datter vil simpelthen ikke falde i søvn med sin dyne Hun sparker den af... Kan ikke få hende til at falde i søvn med den.

Er der nogen der har oplevet noget lign. og evt har råd til hvordan man kan få hende overtalt til at sove med den?

Mange tak på forhånd

Giv hende varmt nattøj på (heldragt) og lad hende sove uden...det er der masser af børn der gør. Det var kun den ene af mine 3 der sov med dyne på, og så lod vi den bare ligge i sengen så de kunne putte op ad den. Så listede jeg dynen over dem, når jeg kiggede ind til dem.
Selvfølgelig kræver det at der ikke er alt for koldt i deres værelse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.