vil sove uden dyne :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.943 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. november 2011

LenaJohansen

Min datter vil simpelthen ikke falde i søvn med sin dyne Hun sparker den af... Kan ikke få hende til at falde i søvn med den.

Er der nogen der har oplevet noget lign. og evt har råd til hvordan man kan få hende overtalt til at sove med den?

Mange tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Koen.

LenaJohansen skriver:

Min datter vil simpelthen ikke falde i søvn med sin dyne Hun sparker den af... Kan ikke få hende til at falde i søvn med den.

Er der nogen der har oplevet noget lign. og evt har råd til hvordan man kan få hende overtalt til at sove med den?

Mange tak på forhånd

Lærke er 1 1/2 år gammel og har siden hun vae 4 mdr ikke ville sove med dyne over sig ved ikke hvorfor men sådan er det bare! I stedet ligger hun på den så den alligevel giver lidt varme og så har hun ellers altid bare masser af nattøj på når hun sover

Anmeld

6. november 2011

Maja_4000

Caroline er snart 11 måneder .. Hun havde en periode på en måneds tid , hvor hun også ville sove uden .. Vi gik så bare ind og lagde den over hende , når hun var faldet i søvn

Anmeld

6. november 2011

Vidunderligeunger

alberte 1½ år vil heller ik have dyne på. hun sover så bare i en langærmet body med natdragt eller pyjamas udenover.. så er huun stadig dejlig varm..

Anmeld

6. november 2011

lisesp83

Julie er 18 mdr, og sparker også altid hendes dyne af.

Når jeg putter hende, så blir det uden dynen til at starte på, den er i fodenden, indtil hun er faldet i søvn. Så går jeg gerne ind og smider den på hende.

Og det gør jeg også gerne 1 gang om natten. Hun sover i body + natdragt. Og hun er dejlig varm trods alt..

Anmeld

6. november 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh Gud ja,kan godt huske da Alexander gjorde det!Og så vågnede han hele tiden fordi han frøs.

Vi løste problemet med at købe sådan en slags sovepose.Jeg har den tilfældigvis til salg hvis det var noget?

Det virkede i hvert fald perfekt for os,han stoppede med at vågne hele tiden,og vi gav ham bare mindre tøj på hvis han fik det for varmt.

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/borneartikler/dyner/annonce/12137931

Anmeld

6. november 2011

LenaJohansen

Kan se der er flere med samme problem... Ja der er nok ikk så meget andet at gøre end pakke hende godt ind til nattens løb... 

Anmeld

6. november 2011

LenaJohansen

Pernilleh skriver:

Åh Gud ja,kan godt huske da Alexander gjorde det!Og så vågnede han hele tiden fordi han frøs.

Vi løste problemet med at købe sådan en slags sovepose.Jeg har den tilfældigvis til salg hvis det var noget?

Det virkede i hvert fald perfekt for os,han stoppede med at vågne hele tiden,og vi gav ham bare mindre tøj på hvis han fik det for varmt.

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/borneartikler/dyner/annonce/12137931

Ellers tak Tror den vil blive alt for lille til hende

Anmeld

6. november 2011

norenberg

Sådan er nogle børn bare jeg har 3 stk som heller ikke sover med dyne, og har aldrig gjort det...

Anmeld

6. november 2011

stm2812

LenaJohansen skriver:

Mange tak på forhånd

Jeg har samme problem. Ronja er 6 mdr og hver gang jeg putter dynen over hende bliver den sparket af, leget med eller hun bliver fuldstændig hysterisk. Det er kun i barnevognen at hun nogenlunde accepterer den. Men tror det er fordi den ikke er helt nem at sparke af der

selv plejer jeg at gå ind til hende når hun sover og så putte den om hende igen, da jeg har det bedst med at hun har den på. Dog ligger hun altid på den når hun så vågner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.