Hvad er den bedste måde at sige det på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

chael

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg endelig er gravid og er 7+3 i dag

Og nu vil vi gerne fortælle den søde hemmelighed til Svigerforældrene, og gerne på en lidt anderledes måde da det bliver deres første barnebarn.

Det skal helst ikke være den med billederammen og det lille rim, da det er blevet brugt i min familie, og vi vil gerne prøve noget andet til svigerforældrene

Kom endelig med en masse dejlige forslag

Hvad med at købe 2 sutter i lyserød og lyseblå og få skrevet farmor og farfar på. Eller hvide.

Du kan købe dem på navnesutten.

Og så med blå og lyserøde bånd om dem, pak dem ind som en fin gave

Og lyserød og lyseblå er jo fordi man ikke ved kønnet endnu

Pøj pøj med det

Og til lykke

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg endelig er gravid og er 7+3 i dag

Og nu vil vi gerne fortælle den søde hemmelighed til Svigerforældrene, og gerne på en lidt anderledes måde da det bliver deres første barnebarn.

Det skal helst ikke være den med billederammen og det lille rim, da det er blevet brugt i min familie, og vi vil gerne prøve noget andet til svigerforældrene

Kom endelig med en masse dejlige forslag

Altså, jeg fik en idé en anden dag da jeg så noget i lokalavisen. Her hvor jeg bor har vi nemlig en lokalavis hvor man kan sende hilsner til fødselsdag osv. Og der var en dag en pige der skulle døbes, og det stod på sådan en måde at man kunne tro at navnet havde været hemmligt, indtil det kom i avisen et par dage før dåben!

Så jeg tænkte at det kunne da være en ret sjov og anderledes måde at gøre det på. Skrive en eller anden hilsen, enten med eller uden navne så de kunne finde ud af eller gætte at hilsnen var til dem, og så spørge om de havde set hilsnen til dem i avisen?

Eller, er det for langt ude hehe?!

Anmeld

7. november 2011

camilla_agermose

BabyMus skriver:

Altså, jeg fik en idé en anden dag da jeg så noget i lokalavisen. Her hvor jeg bor har vi nemlig en lokalavis hvor man kan sende hilsner til fødselsdag osv. Og der var en dag en pige der skulle døbes, og det stod på sådan en måde at man kunne tro at navnet havde været hemmligt, indtil det kom i avisen et par dage før dåben!

Så jeg tænkte at det kunne da være en ret sjov og anderledes måde at gøre det på. Skrive en eller anden hilsen, enten med eller uden navne så de kunne finde ud af eller gætte at hilsnen var til dem, og så spørge om de havde set hilsnen til dem i avisen?

Eller, er det for langt ude hehe?!

Altså hvis de læser avisen kan det jo gøres, men det ville da være lidt træls at det var jer der skulle spørge om de havde læst hilsnen. Vi har det også i den avis her hvor jeg bor. Men jeg ville nok hvis det var mig, give en personlig gave. jeg ville også gerne se deres reaktion mens jeg var hos dem.

Men hvis du synes det er det bedste så synes jeg i skal gøre det:-)

Tillykke med spiren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.