Hvad er den bedste måde at sige det på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg endelig er gravid og er 7+3 i dag

Og nu vil vi gerne fortælle den søde hemmelighed til Svigerforældrene, og gerne på en lidt anderledes måde da det bliver deres første barnebarn.

Det skal helst ikke være den med billederammen og det lille rim, da det er blevet brugt i min familie, og vi vil gerne prøve noget andet til svigerforældrene

Kom endelig med en masse dejlige forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

oOhelene&larsOo

Anonym skriver:

Og nu vil vi gerne fortælle den søde hemmelighed til Svigerforældrene, og gerne på en lidt anderledes måde da det bliver deres første barnebarn.

Det skal helst ikke være den med billederammen og det lille rim, da det er blevet brugt i min familie, og vi vil gerne prøve noget andet til svigerforældrene

vi købt en gave til min mor og hendes kæreste, og lige ledes også til min far og hans kæreste, hvor der var en pakke med sutter og en par futter i  og så sagde vi at vi havde en gave vi godt lige ville gi dem  det er så sjovt og se deres ansigt når de pakker gaven op.. 

Anmeld

6. november 2011

Dutti

Anonym skriver:

Først tillykke
I kan lave en lille kurv med en stofble, en sut, babysæbe og sådan noget og skrive et kort hvor i der står at det er noget de kan få brug for om x antal mdr, eller om det er ok i har lidt ekstra stående hos dem fra den og den dato

Anmeld

6. november 2011

freiasmor

ved godt du siger det ikke skal være med rammen og rimet ... men herhjemme gør vi sådan her : vi har købt en ramme hvor der kan være 3 billeder. i .. aflangt - købt i tigeren...
I 1 og 3 billed har vi lagt hagesmæk hvor der står : farmors guldklump og farfars guldklump. og I midten kommer der til at være scannings billed ! det sådan vi har tænkt os at gøre og de får det juleaften for der er jeg præcis 12 uger henne hvis alt går vel selvfølgelig

Anmeld

6. november 2011

stm2812

Anonym skriver:

var selv lidt tom for ideer og i en presset situation dengang, så ved mine forældre fik de en fødselsdagsindbydelse til terminsdatoen, og selvom det var noget hurtigt og ikke noget særligt så blev de rigtig glade. og min mor har da også stadig indbydelsen

Anmeld

6. november 2011

Dot D

Vi var i den situation, at min mands bror og kone var sat to dage efter os. Vores første barn, deres andet. De havde sagt det hurtigt, men vi ville vente, så sagde ikke noget. Min svigermor havde sagt, at hun ville holde ferie omkring min svigerindes termin, så hun kunne passe deres dreng og hund, når det blev tid til fødsel.

Vi er så til min svigerfars fødselsdag, og mens vi sidder og spiser, spørger min mand sin mor: "Har du taget ferie i x-uge?" "Hvorfor" spørger svigermor... "Fordi vi er sat to dag før X & X. Jeg skal lige love for, at der blev stille, hi hi...

Jeg havde nemlig talt med min svigermor om, at jeg synes, det var tidligt, at de havde sagt det. Hvor min svigermor mente, at sådan en hemmelighed kunne man da ikke gå og holde på.

Men det kan man altså 

Anmeld

6. november 2011

M (:

Hvis din mor/svigermor skrikker, kan du også give hende en rulle garn og en opskrift på babystrømer/sko/tæppe el. lign., og så må vi se, om hun kan regne den ud! (:

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Sikke nogle fantastiske forslag i er kommet med, tusind tak og kom endelig med flere historier og ideer

Jeg tror jeg måske selv er kommet på en ide... Jeg har tænkt på at lave et "gavekort" til en scanning (som jeg jo så vil købe mig til) For tænker at det jo er min svigermors første barnebarn, så mon ikke hun vil syntes det kunne være spændende at komme med til en scanning når jeg er kommet lidt længere hen og se det lille vidunder Ved så bare ikke om vi kan tillade os det overfor min svigerfar Men han går jo ikke så meget op i den slags ting Hehe.. Hvad syntes i??

Anmeld

6. november 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Sikke nogle fantastiske forslag i er kommet med, tusind tak og kom endelig med flere historier og ideer

Jeg tror jeg måske selv er kommet på en ide... Jeg har tænkt på at lave et "gavekort" til en scanning (som jeg jo så vil købe mig til) For tænker at det jo er min svigermors første barnebarn, så mon ikke hun vil syntes det kunne være spændende at komme med til en scanning når jeg er kommet lidt længere hen og se det lille vidunder Ved så bare ikke om vi kan tillade os det overfor min svigerfar Men han går jo ikke så meget op i den slags ting Hehe.. Hvad syntes i??

Jeg havde min svigermor med til scanning med Anna-Sophie og hun var så overudlykkelig.. Hun græd da hun så hende.. og det var hendes 4 barnebarn, men der var ikke nogen af de andre der havde spurgt om hun ville have vært med.. Det betød virkelig meget.. Men med Anna-Sophie fik de en gave med en sut og hagesmæk. Og den her gang ringede Tammie vores den store og fortalt hun skulle være store søster igen

Anmeld

6. november 2011

Carslund

Der er en lille bog der hedder: Verden bedste farmor. -en lidt stor citatbog. Den er SÅÅ fin. Den fik min svigemor af sit ældste barnebarn. Det er så sjovt at læse i den, for det der står er både sødt, sandt og sjovt.... Den kunne jo pakkes ind som en lille gave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.