Desværre er der sket det helt ulykkelige at min datters far og hans forlovede er gået fra hinanden, på en ikke god måde. De taler ikke længere sammen. Hans forlovede var helt fantastisk!! Hun var så sød og dejlig, og en rigtig "mor" over for Kirstine når Kirstine var på weekend hos dem. Hun var super kreativ, og Kirstine og hende bagte tit, malede malerier, syede og mange andre "overskuds ting". Kirstine var naturligvis helt vild med hende.
Det var meningen at Kirstine skulle have det at vide af dem begge, altså at de var gået fra hinanden, sidste weekend, men pga uovensstemmelser flyttede hun inden weekenden, derfor har Kirstine ikke rigtigt sagt farvel til hende.
Kirstine var ked af det da hun kom hjem. Hun fortalte at det var tomt at være hos far uden hans dame der, og at hun savnede hende rigtig rigtig meget. Det har hun grædt over hver aften inden sengetid nu. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det. Det knuser mit hjerte at hun er så ked af det.
Hans ex-kæreste har ringet til mig, og sagt at hun er ked af ikke at skulle se Kirstine mere, og rigtig gerne vil have hvis Kirstine og jeg kom på besøg i hendes nye lejlighed og sige hej. Hun skulle have nyt nummer, og ville sende mig det ny nummer. Det har hun ikke gjort. VI har prøvet at ringe til hende, men det er lukket.
For at gøre alt værre, så har hun også lige (her i januar) fået konstateret mavekræft, så det er jo ikke lige sikkert at hun har overskud til at få os på besøg. Det kan jeg SAGTENS forstå, men det er også bare så synd for Kirstine at hun ikke fik sagt farvel, og at hun for Kirstine bare er forsvundet fra den ene weekend til den anden.
Jeg har overvejet om Kirstine skal tegne en tegning og sende den til ex-kærestens forældre, red. til ex-kæresten. (jeg ved ikke hvor hun bor nu midlertidigt) Men jeg ved ikke om det er en god ide, hvis hun nu ikke svarer!! På den anden side var de kærester i 2,5 år, og Kirstine var tit med hos hendes forældre, så måske svarer de?
Hvad synes i???
For at trøste Kirstine har jeg naturligvis forklaret at vi ikke forsvinder og at mor og far altid er der, og at ex-kæresten har haft ringet til mig og sagt at hun stadig rigtig godt kan lide Kirstine og gerne vil se hende stadigvæk, og mere i den retning.
Anmeld