hvad er Det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.
Der skal ingen tvivl være om at jeg er SKRUK.
Vi prøver ikke som sådan endnu, men jeg har da smidt ppillerne. Dog har jeg meget uregelmæssig cyklus.
Den sidste uges tid har jeg haft meget milde mens agtige smerter og nogle dage før det blev jeg dårlig når vi nåede aftentiden.

Jeg har ikke ømme bryster som jeg plejer op til mens, og jeg plejer heller ikke have mens agtigd smerter så lang tid før,som jeg har haft indtil videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

eirene

Anonym skriver:

Hejsa.
Der skal ingen tvivl være om at jeg er SKRUK.
Vi prøver ikke som sådan endnu, men jeg har da smidt ppillerne. Dog har jeg meget uregelmæssig cyklus.
Den sidste uges tid har jeg haft meget milde mens agtige smerter og nogle dage før det blev jeg dårlig når vi nåede aftentiden.

Jeg har ikke ømme bryster som jeg plejer op til mens, og jeg plejer heller ikke have mens agtigd smerter så lang tid før,som jeg har haft indtil videre.

Skruk betyder jo også at du virkelig ønsker at mærke tegn på at du er gravid og så kan din krop jo sagtens finde på at give dig de tegn du gerne vil have. Du må se tiden an..

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

eirene skriver:

Skruk betyder jo også at du virkelig ønsker at mærke tegn på at du er gravid og så kan din krop jo sagtens finde på at give dig de tegn du gerne vil have. Du må se tiden an..

Ja det ved jeg jo desværre godt det er også derfor jeg skriver herinde for at hører hvad det evt ku være.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.