Mangler en god idé...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

linemus

Jeg skal spise frokost hos min mor imorgen og havde skrevet til hende, at jeg nok skulle handle ind og lave maden, så det skulle hun ikke tænke på. Hun skriver så her til aften, at hun idag har haft besøg af min mormor og moster i anledning af min mormors fødselsdag, og der er mad nok tilbage til os imorgen.

Nu hvor min barnlige skuffelse over ikke at kunne glæde og overraske min mor med lækker mad, vil jeg gerne finde på noget andet. Hun har jo været sådan en god hjælp de sidste mange måneder - først med hjælp da vi stod med små tvillinger og siden med hjælp mens jeg har skrevet projekt. Men hvad skal jeg finde på? Blomster er udelukket, da hun rejser til Egypten på fredag med min mormor, men måske et eller andet hun kan bruge på rejsen... men hvad??

Håber der sidder en af jer med den perfekte idé

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Rasmine

En god bog, til de mange timer i solen?
Man kan købe sådan nogle små hyggelige bøger, "verdens bedste mor, feks.
Pak den ind, og sig hun først må ååbne, når de ankommer.

Anmeld

11. februar 2009

Mikkelmusen

Ja en god bog, eller sådan en lille nøgle ring med en lille skærm. Du ved de små man kan sætte billeder ind og på og så kører den selv imellem billederne. Så kan hun kigge lidt på jer i ferien

Anmeld

11. februar 2009

linemus

Mikkelmusen skriver:

Ja en god bog, eller sådan en lille nøgle ring med en lille skærm. Du ved de små man kan sætte billeder ind og på og så kører den selv imellem billederne. Så kan hun kigge lidt på jer i ferien

Ej, hvor smart. Hvor tror du, jeg kan få sådan en?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.