Jeg kan simpelthen ikke finde ud af min krop mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. november 2011

komodo

Jeg testede jo som bekendt positiv i sidste måned dog hvor testen havde ligget for længe og den 17 kom min mens lige til tiden, tænkte ikke synderligt over det og plejer at have ægløsning den tredje i hver måned, det er så ikke sket i denne måned, har faktisk ikke skyggen af hverken ægløsningssmerter eller udflåd der indikere det.

Jeg aner simpelthen ikke hvad der foregår i min krop og det er faktisk ikke særligt rart, min krop har jeg altid kunne regne med og både ægløsning og mens er altid faldet præcist til tiden.

Nogen bud på hvad der sker med mig??

jeg har testet idag og den er negativ eller ihvertfald så svag at den ser negativ ud, hvis jeg var gravid ville jeg være 6+5 og så skulle man vel mene den ville være tydeligt positiv ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

eirene

komodo skriver:

Jeg testede jo som bekendt positiv i sidste måned dog hvor testen havde ligget for længe og den 17 kom min mens lige til tiden, tænkte ikke synderligt over det og plejer at have ægløsning den tredje i hver måned, det er så ikke sket i denne måned, har faktisk ikke skyggen af hverken ægløsningssmerter eller udflåd der indikere det.

Jeg aner simpelthen ikke hvad der foregår i min krop og det er faktisk ikke særligt rart, min krop har jeg altid kunne regne med og både ægløsning og mens er altid faldet præcist til tiden.

Nogen bud på hvad der sker med mig??

jeg har testet idag og den er negativ eller ihvertfald så svag at den ser negativ ud, hvis jeg var gravid ville jeg være 6+5 og så skulle man vel mene den ville være tydeligt positiv ik?

Kroppen er en sjov størrelse især når man forventer en hel masse af den. Måske tænker du så meget over at du gerne vil være gravid at den heller ikke kan finde ud af det?

Held og lykke med det. Jeg håber det retter sig op igen snart...

Anmeld

6. november 2011

komodo

eirene skriver:

Kroppen er en sjov størrelse især når man forventer en hel masse af den. Måske tænker du så meget over at du gerne vil være gravid at den heller ikke kan finde ud af det?

Held og lykke med det. Jeg håber det retter sig op igen snart...

Vi har besluttet at vente et par år med pb, så ønsker helst ikke graviditet på nuværende tidspunkt, men her til aften har jeg testet svagt positiv, og vi har slet ikke haft sex efter min sidste menstruation så det må være fra sidste cyklus hvis det er, og der havde jeg jo en test der var positiv over tid men fik mens og regnede med at det bal var ovre, jeg er helt forvirret, nu bestiller jeg tid til en blodprøve og så må de fortælle mig hvad der sker i min krop, enten er jeg gravid hvilket passer med nogle af symptomerne (kvalme indimellem, ømme bryster og udebleven ægløsning) eller også er der noget andet galt, under alle omstændigheder vil jeg bare gerne vide hvad min krop laver vender tilbage med update

Anmeld

6. november 2011

eirene

komodo skriver:

Vi har besluttet at vente et par år med pb, så ønsker helst ikke graviditet på nuværende tidspunkt, men her til aften har jeg testet svagt positiv, og vi har slet ikke haft sex efter min sidste menstruation så det må være fra sidste cyklus hvis det er, og der havde jeg jo en test der var positiv over tid men fik mens og regnede med at det bal var ovre, jeg er helt forvirret, nu bestiller jeg tid til en blodprøve og så må de fortælle mig hvad der sker i min krop, enten er jeg gravid hvilket passer med nogle af symptomerne (kvalme indimellem, ømme bryster og udebleven ægløsning) eller også er der noget andet galt, under alle omstændigheder vil jeg bare gerne vide hvad min krop laver vender tilbage med update

Pyyha.. Ja det er ikke godt. Jeg håber det bedste..

Anmeld

7. november 2011

SB

Glæder mig til at få en Update fra dig, har oplevet lidt det samme, og så alligevel ikke, men skriv lig hva blodprøven siger, ikke? Held og lykke med det

Anmeld

7. november 2011

komodo

mange tak piger, en foreløbig update er en svag positiv test her til morgen og stadig ingen ægløsning, der er ingen chance for at jeg er blevet gravid i denne cyklus så det skal være fra sidste cyklus hvis den er god nok, og så forstår jeg ikke den er så svag, skulle jo være 6+ hvis det er 

Anmeld

7. november 2011

Risen

komodo skriver:

mange tak piger, en foreløbig update er en svag positiv test her til morgen og stadig ingen ægløsning, der er ingen chance for at jeg er blevet gravid i denne cyklus så det skal være fra sidste cyklus hvis den er god nok, og så forstår jeg ikke den er så svag, skulle jo være 6+ hvis det er 

Hvis du har en svag positivt test, så burde du da være gravid? - Men måske du skal have en scanning for at se om alt er okay ? 

Anmeld

7. november 2011

komodo

den ser sådan her ud, men er helt sikkert ihvertfald 6 uger henne hvis det er og har aldrig fået så svage teste før, tager under alle omstændigheder til læge om nogle dage når jeg har en tid, for jeg vil da vide hvad der foregår derinde, lige nu er vi blevet enige om at vi tester igen imorgen tidlig og så tager jeg til læge når jeg har tid, så må vi se, er der evt nogen der kan lave det der negativ stunt i paint?

Kan heller ikke forstå at der har været så mange negative tests på det sidste og jeg bliver ved med at have symptomer som uren hud og madlede, jeg er helt forvirret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2011

SB

Hvad sagde testen i dag?

Anmeld

8. november 2011

SB

Hvad sagde testen i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.