Gravid :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

helenak

mukka88 skriver:

arjh shit er helt tabt bag en vogn!!!! jeg havde mens(start d.12 okt) og havde ægløsning d. 21-22 og begge dage sexede vi kan du hjælpe mig ??+

jeg vil gætte på 4+3
- så find noget læsestof om hvad der sker med barnet i uge 4.
For du er i hvert fald ikke kun 2 uger henne i graviditeten.

Tillykke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

mukka88

helenak skriver:

jeg vil gætte på 4+3
- så find noget læsestof om hvad der sker med barnet i uge 4.
For du er i hvert fald ikke kun 2 uger henne i graviditeten.

Tillykke.

ajrh undskyld jeg spør såååå dumt!! men det er jo 2 uger siden vi sexede ?+ og må jo være belvet gravid der ?? 

Anmeld

5. november 2011

PsychedeliC

Hvis du havde mens fra den 12 og din cyklus er 28 så er du 3+3 men en scanning er beder heh..

Stort tillykke hvert fald 

Anmeld

5. november 2011

mukka88

PsychedeliC skriver:

Hvis du havde mens fra den 12 og din cyklus er 28 så er du 3+3 men en scanning er beder heh..

Stort tillykke hvert fald 

sikker mange svar men mange tak

Anmeld

5. november 2011

mukka88

5. november 2011

kamtok

Det afhænger af hvor lang din cyklus er osv. Men prøv at lave en terminsberegning på fx http://www.terminsberegner.dk/

og TILLYKKE

Anmeld

5. november 2011

mukka88

kamtok skriver:

Det afhænger af hvor lang din cyklus er osv. Men prøv at lave en terminsberegning på fx http://www.terminsberegner.dk/

og TILLYKKE

tak den var vildt god! 

Anmeld

5. november 2011

Dorthe1986

mukka88 skriver:

ajrh undskyld jeg spør såååå dumt!! men det er jo 2 uger siden vi sexede ?+ og må jo være belvet gravid der ?? 

Ja det kan godt være forvirrende, men man tæller altid fra mens 1. dag, altså allerede inden man reelt set bliver gravid. For det er mere sikkert at gå efter, end ægløsningen, da ikke alle ved hvornår de har det.

Så selvom du kun har været gravid i 2 ugers tid, så siger man at du er 4 uger henne, netop fordi man tæller derfra!

Anmeld

5. november 2011

kamtok

mukka88 skriver:

tak den var vildt god! 

Ja, der er lidt flere oplysninger derinde end de andre steder på nettet

Held & lykke med graviditeten

Anmeld

5. november 2011

mukka88

Dorthe1986 skriver:

Ja det kan godt være forvirrende, men man tæller altid fra mens 1. dag, altså allerede inden man reelt set bliver gravid. For det er mere sikkert at gå efter, end ægløsningen, da ikke alle ved hvornår de har det.

Så selvom du kun har været gravid i 2 ugers tid, så siger man at du er 4 uger henne, netop fordi man tæller derfra!

okeeey Mange Mange tak nu er jeg lidt med igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.