Gravid :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. november 2011

mukka88

Hej piger

Jeg har lige fundet ud af jeg er GRAVID!!!! 2+5 

Kan ikke læse nogle steder hvad der sker i maven på dette tidspunkt Nogle der kan hjælpe ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

MSM

Hej piger

Kan ikke læse nogle steder hvad der sker i maven på dette tidspunkt Nogle der kan hjælpe ???

Stort tillykke med graviditeten!!

tror ikke du kan finde så meget om det da det MEGET tidligt at du har testet positiv og derfor næstenn ikke rigtig er sket noget endnu Det er kun 5 dage siden du har haft din ægløsning..

Held og lykke med det hele..

Anmeld

5. november 2011

Kofoed.

mukka88 skriver:

Hej piger

Er du ikke 4+5? Men kan normalt ikke teste positiv så tidligt. Men tæller fra sidste mens første dag, så den første uge af "graviditeten" har du mens og så går der yderligere en uge før ægløsning og så endnu en uges tid før ægget sidder fast og det er jo først derefter du danner HCG.

Men tillykke uanset hvad og fedt hvis du kan teste positiv så tidligt.

Anmeld

5. november 2011

mukka88

MSM skriver:

Stort tillykke med graviditeten!!

tror ikke du kan finde så meget om det da det MEGET tidligt at du har testet positiv og derfor næstenn ikke rigtig er sket noget endnu Det er kun 5 dage siden du har haft din ægløsning..

Held og lykke med det hele..

jeg er meget dårlig til det der udregning men havde ægløsning d.22,23 okt. hvor vi sexede og må være blevet gravid der er jeg så ikke 2+5 ??  eller er jeg helt galt på den?

Anmeld

5. november 2011

mukka88

Kofoed. skriver:

Er du ikke 4+5? Men kan normalt ikke teste positiv så tidligt. Men tæller fra sidste mens første dag, så den første uge af "graviditeten" har du mens og så går der yderligere en uge før ægløsning og så endnu en uges tid før ægget sidder fast og det er jo først derefter du danner HCG.

Men tillykke uanset hvad og fedt hvis du kan teste positiv så tidligt.

arjh shit er helt tabt bag en vogn!!!! jeg havde mens(start d.12 okt) og havde ægløsning d. 21-22 og begge dage sexede vi kan du hjælpe mig ??+

Anmeld

5. november 2011

mizz-lillemor06

mukka88 skriver:

jeg er meget dårlig til det der udregning men havde ægløsning d.22,23 okt. hvor vi sexede og må være blevet gravid der er jeg så ikke 2+5 ??  eller er jeg helt galt på den?

du regner fra første mens dag og frem. så du må være noget i retning af 4+5.  men stort tillykke med graviditten.

Anmeld

5. november 2011

mukka88

mizz-lillemor06 skriver:

du regner fra første mens dag og frem. så du må være noget i retning af 4+5.  men stort tillykke med graviditten.

okey altså 4+5 = 4 uger og 5 dage henne??

Anmeld

5. november 2011

MSM

mukka88 skriver:

arjh shit er helt tabt bag en vogn!!!! jeg havde mens(start d.12 okt) og havde ægløsning d. 21-22 og begge dage sexede vi kan du hjælpe mig ??+

Er ikke helt sikker, men vil mene at du er omkring 4 uger henne.. men uanset hvad så skal du have et stort tilllykke med graviditeten

Anmeld

5. november 2011

mizz-lillemor06

mukka88 skriver:

okey altså 4+5 = 4 uger og 5 dage henne??

jep.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.