Noah har fået Juniorseng :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.065 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Tut

Hej,

Hvis nogen af jer overvejer at skifte til Juniorseng nu, men ikke ved om i skal gøre det, SÅ LÆS HER

Lørdag d. 31/1 købte vi en juniorseng til Noah, og vi var ærligt talt lidt nervøse for hvordan det kom til at gå.

Men det er simpelthen gået så godt. Han er kun kommet ind i stuen til os hvis der har været noget galt. Den ene gang havde han skidt i bleen, og den anden skulle have have tøret snotten væk. Ellers har han lagt sig til at sove, helt som normalt.

I weekenderne, hvor han får lov at sove til han vågner. Der vågner vi ved at han kommer trippende ind til os - Åh det er så hyggeligt

Og hvor er det skønt at han selv kan kravle op og ned af den. Han har sågar i sidste weekend, selv lagt sig op i sengen, da han ville sove til lur

Vi er virkelig glade for at vi har gjort det nu. Noah er normalt en unge med rigtig meget krudt i røven, så vi frygtede virkeligt det værste.

Knus Tutter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Rasmine

Arj, hvor er han cute. Hvor er sengen købt?
Kan ikke rigtig finde ud af om Rasmus skal i juniorseng nu, han bliver vist ikke til at styre. Og så længe han ikke hopper over siderne, er det vel ikke nødvendigt. Men det vil godt nok være dejligt at få en juniorseng, knæten er jo ikke en baby mere, De er jo nærmest små...mennesker nu???
Mille var lidt over et år, da hun fandt ud af hvordan man brød ud af sengen, det bette skarn.

Anmeld

11. februar 2009

Tut

Mebach skriver:

Arj, hvor er han cute. Hvor er sengen købt?
Kan ikke rigtig finde ud af om Rasmus skal i juniorseng nu, han bliver vist ikke til at styre. Og så længe han ikke hopper over siderne, er det vel ikke nødvendigt. Men det vil godt nok være dejligt at få en juniorseng, knæten er jo ikke en baby mere, De er jo nærmest små...mennesker nu???
Mille var lidt over et år, da hun fandt ud af hvordan man brød ud af sengen, det bette skarn.

Den er købt i Ønskebørn.

Modellen hedder "Hoppe".

Anmeld

11. februar 2009

Rasmine

Det er skide smafrt med de skuffer under, hvad kostede det samlet?

Anmeld

11. februar 2009

linemus

www.hoppekids.com/

Man kan købe dem flere steder. Vi købte Sebastian hos Hansen Møbler i Nr. Sundby (ved ikke om det er en kæde). De er rigtig fede, og man kan også få halvhøj seng og alt muligt (dyrt) tilbehør.

Danbo i Viborg - ku' jeg lige hurtig se...

Anmeld

11. februar 2009

Tut

Mebach skriver:

Det er skide smafrt med de skuffer under, hvad kostede det samlet?

Sengen kostede vidst 799
Skufferne kostede 199 pr. stk så det er 597
1099 for madrassen

Så 2500 kr. i alt.

Anmeld

11. februar 2009

bette

puha det turde jeg ikke med mikkel.. kan lige se senariet for mig..

Anmeld

12. februar 2009

Mie A

Ej hvor er jeg glad for at læse dit indlæg... manden gloede på mig som om jeg var idiot, da jeg foreslog at vi skulle købe en juniorseng til Simon istedet for endnu en tremmeseng til Lærke.
Dejligt at det har været så nemt at skifte over - håber på den samme succes her til den tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.