koncert når man er 7 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

Happiness

henh01 skriver:

ja det tænker jeg bestemt også. HUn kommer jo heller ikke til at kunne se en disse hvis hun skal stå blandt en masse voksne

Hehe nej Og tænk på alle de voksne kvinder der går i svime over ham Det kan jo skræmme en 7 årig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

henh01

Happiness skriver:

Hehe nej Og tænk på alle de voksne kvinder der går i svime over ham Det kan jo skræmme en 7 årig

ja det havde jeg ikke lige overvejet alle de der teenagere der skriger deres lunger af led

Anmeld

5. november 2011

Sara.

Det synes jeg godt man kan :-)

Så længe man er en ansvarlig voksen (ikke drikker sig fuld, evt siddepladser, er til koncerten på barnets primisser).

Kunne forestille mig at det må være så fedt og en kæmpe oplevelse for et 7 årigt barn hvis det er noget musik der interesserer!

Anmeld

5. november 2011

Happiness

henh01 skriver:

ja det havde jeg ikke lige overvejet alle de der teenagere der skriger deres lunger af led

Det er jo det Men den skal hun nok klare Så ved hun hvordan hun skal reagere om 7 år

Jeg har selv været til koncerter i den alder. Og syntes det bare var SÅ fantastisk! Følte mig MEGET voksen, og var meget stolt over at måtte komme med

Anmeld

5. november 2011

Isabella_mor

nu spiller villads far / som også er min kæreste, selv i band.. og når han bliver gammel nok så skal jeg da have sønnike med til en af hans koncerter... 

det er rock n' roll / heavy metal. men knægten får sgu bare høreværn på.

(lånt fra google)

Anmeld

5. november 2011

Dot D

Sidste sommer var Sophie, med Stephan og jeg til Medina og Rasmus Seebach koncert, hun var 5 år. Hun var helt vild med det, hun var godt nok lidt træt dagen efter, men det var helt klart det værd

Hun havde længe talt om det, så da de begge skulle til Ambu festen i Hobro, så tog vi afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.