koncert når man er 7 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. november 2011

henh01

Kan man godt tage sin 7-årige til en Rasmus seebach eller en medina koncert?

Kom gerne med for og imod?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det synes jeg da godt man kan hvis forældre selv er med også.  Ville i hvert fald ikke sende min 7 årig afsted alene. Men hvis jeg selv var med ville jeg da glæde mig over at min datter/søn får en skøn oplevelse.

Anmeld

5. november 2011

henh01

rikkeregnbue skriver:

Det synes jeg da godt man kan hvis forældre selv er med også.  Ville i hvert fald ikke sende min 7 årig afsted alene. Men hvis jeg selv var med ville jeg da glæde mig over at min datter/søn får en skøn oplevelse.

Må nok lige tilføje at det selvfølgelig er sammen med en voksen

Min datter ville blive så vild hvis hun skulle til en sådan koncert og jeg selv har aldrig været til en rigtig koncert foruden festivaler osv.. Men jeg er bare lidt i tvivl fordi jeg netop aldrig selv har været til en, men man kan vel få siddepladser så det ikke er så vildt

Anmeld

5. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

henh01 skriver:

Må nok lige tilføje at det selvfølgelig er sammen med en voksen

Min datter ville blive så vild hvis hun skulle til en sådan koncert og jeg selv har aldrig været til en rigtig koncert foruden festivaler osv.. Men jeg er bare lidt i tvivl fordi jeg netop aldrig selv har været til en, men man kan vel få siddepladser så det ikke er så vildt

Det kan jeg desværre ikke svare på, jeg har heller aldrig været til koncert  Ellers kunne i jo tage nogle klap stole med eller noget

Anmeld

5. november 2011

PsychedeliC

Det kommer an på hvor og hvad tid. Jeg synes ikke det skal være i storevega kl 8 om aften men hvis det er til en åge abe koncert så synes jeg det er okay. Jeg går ud fra en voksen er med.

Anmeld

5. november 2011

serinasmor

ja ... men ikke sent om aftenen vil jeg sige ... de må spille andre steder om eftermiddagen eller tidligt aften ... hvor der er mere børnevenligt ..

Anmeld

5. november 2011

henh01

serinasmor skriver:

ja ... men ikke sent om aftenen vil jeg sige ... de må spille andre steder om eftermiddagen eller tidligt aften ... hvor der er mere børnevenligt ..

Jeg har kigget på portalen eller ringsted kongrescenter hvor de spilles kl. 20

Anmeld

5. november 2011

henh01

PsychedeliC skriver:

Det kommer an på hvor og hvad tid. Jeg synes ikke det skal være i storevega kl 8 om aften men hvis det er til en åge abe koncert så synes jeg det er okay. Jeg går ud fra en voksen er med.

jeg har kigget på portalen og ringsted kongrescenter hvor de spilels kl. 20. Men det er jo ikke så store spillesteder som sådan

Anmeld

5. november 2011

Happiness

Det synes jeg godt man kan. Mange steder kan man købe siddepladser, det ville jo nok være at foretrække.

Anmeld

5. november 2011

henh01

Happiness skriver:

Det synes jeg godt man kan. Mange steder kan man købe siddepladser, det ville jo nok være at foretrække.

ja det tænker jeg bestemt også. HUn kommer jo heller ikke til at kunne se en disse hvis hun skal stå blandt en masse voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.