Jeg har et lille problem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

EKBJ

tanja. skriver:

Ville du sagtens kunne hvis barnet var noget ældre, men hvis vi siger du går 14 dage over termin er barnet jo max 3 dage gammelt eller deromkring og så er du jo nok os ret bombet efter fødsel ovs + mælken i brysterne løber til ovs håber du kan følge mig

Men ja udelukkende kun noget DU kan afgøre

Kan sagtens følge dig:-). Tak for rådet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

baby84

EKBJ skriver:

Kan sagtens følge dig:-). Tak for rådet. 

Jeg tror godt nok også det er urealistsik at skulle afsted så tæt på fødslen. Tror du til den tid har brug for hvile og den lille har brug for dig. Er selv ved nr. 1 så ved det ikke, men tænker man skal satse på at være til rådighed de første mange mdr for at få amningen godt på plads. Efter nogle mdr vil man måske kunne malke lidt ud og tage afsted en halv dag, men flere dage ville jeg ikke tage væk. Vi har jo alle forskellige behov, men tror med sikkerhed at baby har brug for dig den første tid så i kan få et tæt bånd til hinanden.

Kh

Louise

Anmeld

6. november 2011

EKBJ

baby84 skriver:

Jeg tror godt nok også det er urealistsik at skulle afsted så tæt på fødslen. Tror du til den tid har brug for hvile og den lille har brug for dig. Er selv ved nr. 1 så ved det ikke, men tænker man skal satse på at være til rådighed de første mange mdr for at få amningen godt på plads. Efter nogle mdr vil man måske kunne malke lidt ud og tage afsted en halv dag, men flere dage ville jeg ikke tage væk. Vi har jo alle forskellige behov, men tror med sikkerhed at baby har brug for dig den første tid så i kan få et tæt bånd til hinanden.

Kh

Louise

har også bestemt mig for at lade vær, det var en dum tanke :-). 

Anmeld

11. november 2011

Darling<3

EKBJ skriver:

Inden jeg fandt ud af at jeg var gravid, havde jeg lavet en planer om at skulle med en masse fra min efterskole til Jellinge festival. Nu er der bare det problem at det er den 25-26-27 maj, og jeg har termin den 8 maj.

- Synes i at jeg kan tage afsted alligevel..? Muligvis sove hjemme.. ville være dejligt hvis i kunne sige jeres mening og evt komme med ideér til en løsning.. 

Det ville jeg personligt ikke gøre..

Du ved jo heller ikke om du får over tid?

Drop du hellere festivalen næste år og så tag med året efter, så er den lille også ældre og kan sagtens blive passet ude

Anmeld

11. november 2011

Darling<3

Burde nok lærer at læse hele tråden igennem inden jeg kommer med mit svar - kan jo se du har besluttet dig

Anmeld

11. november 2011

EKBJ

Honey<3 skriver:

Det ville jeg personligt ikke gøre..

Du ved jo heller ikke om du får over tid?

Drop du hellere festivalen næste år og så tag med året efter, så er den lille også ældre og kan sagtens blive passet ude

Det er også sådan det bliver:-). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.