Jeg har et lille problem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. november 2011

EKBJ

Inden jeg fandt ud af at jeg var gravid, havde jeg lavet en planer om at skulle med en masse fra min efterskole til Jellinge festival. Nu er der bare det problem at det er den 25-26-27 maj, og jeg har termin den 8 maj.

- Synes i at jeg kan tage afsted alligevel..? Muligvis sove hjemme.. ville være dejligt hvis i kunne sige jeres mening og evt komme med ideér til en løsning.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Koen.

EKBJ skriver:

AInden jeg fandt ud af at jeg var gravid, havde jeg lavet en planer om at skulle med en masse fra min efterskole til Jellinge festival. Nu er der bare det problem at det er den 25-26-27 maj, og jeg har termin den 8 maj.

- Synes i at jeg kan tage afsted alligevel..? Muligvis sove hjemme.. ville være dejligt hvis i kunne sige jeres mening og evt komme med ideér til en løsning.. 

Altså hvis det er den 25, 26 og 27 maj så har du jo sikkert født og så ville jeg ikke tage med da den lille jo har brug for dig

Anmeld

5. november 2011

EKBJ

tanja. skriver:

Altså hvis det er den 25, 26 og 27 maj så har du jo sikkert født og så ville jeg ikke tage med da den lille jo har brug for dig

Jeg har netop haft samme tanke.. men er dog stadig lidt i tvivl må jeg indrømme:-).. 

Anmeld

5. november 2011

Koen.

EKBJ skriver:

D

Jeg har netop haft samme tanke.. men er dog stadig lidt i tvivl må jeg indrømme:-).. 

Det er jo hvad du føler for, hvis du ammer er det jo slet ikke sikkert det er helt i gang ovs. Når det er så kort tid efter fødslen og hvad med babyen? altså jeg ville synes det var for overvældende og ja, løsningewn er jo så bare at melde afbud

Anmeld

5. november 2011

EKBJ

tanja. skriver:

Det er jo hvad du føler for, hvis du ammer er det jo slet ikke sikkert det er helt i gang ovs. Når det er så kort tid efter fødslen og hvad med babyen? altså jeg ville synes det var for overvældende og ja, løsningewn er jo så bare at melde afbud

Har overvejet lidt bare og tage afsted en dag :-)<3. 

Anmeld

5. november 2011

Koen.

EKBJ skriver:

Har overvejet lidt bare og tage afsted en dag :-)<3. 

Jamen det er jo kun dig selv der kan afgøre det, personligt ville jeg slet ikke gøre det, men det er jo en smagssag

Anmeld

5. november 2011

EKBJ

tanja. skriver:

Jamen det er jo kun dig selv der kan afgøre det, personligt ville jeg slet ikke gøre det, men det er jo en smagssag

Tror jeg vil gå og tænke over det til den 1 dec, hvor man kan købe billetter, kan være jeg ombestemmer mig :-). 

Anmeld

5. november 2011

Koen.

EKBJ skriver:

Tror jeg vil gå og tænke over det til den 1 dec, hvor man kan købe billetter, kan være jeg ombestemmer mig :-). 

Lyder som en rigtig god ide, dit barn er jo ikke mange dage gammelt hvis det er og er jo meget afhængig af mor men held og lykke med beslutningen

Anmeld

5. november 2011

EKBJ

tanja. skriver:

Lyder som en rigtig god ide, dit barn er jo ikke mange dage gammelt hvis det er og er jo meget afhængig af mor men held og lykke med beslutningen

Jeg kan godt se hvad du mener:-) måske forkert og tro jeg bare kunne tage til festival en dag eller to. 

Anmeld

5. november 2011

Koen.

EKBJ skriver:

EEnEnsælli

Jeg kan godt se hvad du mener:-) måske forkert og tro jeg bare kunne tage til festival en dag eller to. 

Ville du sagtens kunne hvis barnet var noget ældre, men hvis vi siger du går 14 dage over termin er barnet jo max 3 dage gammelt eller deromkring og så er du jo nok os ret bombet efter fødsel ovs + mælken i brysterne løber til ovs håber du kan følge mig

Men ja udelukkende kun noget DU kan afgøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.