Ægløsning hjælp hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. november 2011

babymus77

Ægløsning hjælp hvornår??? I morgen søndag er det 14 dage til mens!! Burde få ægløsning.. Plejer at have positiv ægløsnings test 1-2 dage før... Havde bestemt mig for ikke teste denne måned!!! Men blev overtalt af mit indre test monster!!;-)). Testede med clearblue i går kl 16.30 og dag kl 14.30.. Ingen ting var der. Hvis det ska nå at komme til i morgen burde ægløsnings test så ikke være positiv????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

babymus77

5. november 2011

babymus77

Opp:-)

Anmeld

5. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Din cyklus længde bestemmes af hvornår du har ÆL,og ikke af hvornår du sidst havde mens,så da du ikke har fået en positiv ÆL test inu,har du ikke forventede mens 1.dag om 14 dage.

Din cyklus vil være længere denne gang.

Mens kommer 14 dage efter ÆL.

Anmeld

5. november 2011

babymus77

mea skriver:

Din cyklus længde bestemmes af hvornår du har ÆL,og ikke af hvornår du sidst havde mens,så da du ikke har fået en positiv ÆL test inu,har du ikke forventede mens 1.dag om 14 dage.

Din cyklus vil være længere denne gang.

Mens kommer 14 dage efter ÆL.

Nej det er ikke korrekt!! Jeg har altid cyklus på 28 dage og har haft siden min mens kom da jeg var 12;-)) og bliver 35 her i starten af næste år;-)) så det er ikke helt korrekt !! Man kan sagtens have æg på meget forskellige tider, og stadig få mens som man plejer!!!

Anmeld

5. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kan du godt,men så har du en forkort lutealfase,som kommer pga. af progesteron mangel,som gør det næsten umuligt at blive gravid.

Så har du en normal og sund cyklus,har du ÆL 12-14 dage før mens.

Anmeld

5. november 2011

babymus77

mea skriver:

Det kan du godt,men så har du en forkort lutealfase,som kommer pga. af progesteron mangel,som gør det næsten umuligt at blive gravid.

Kan man misse den testen?? Og det så falder igen hurtig?? Jeg plejer (altid) at kunne teste positiv kl 23.30 to dage før... Men testede tidligere i går end jeg plejer!! ?? Hvordan finder jeg ud af om jeg måske ligepludselig mangler det ??

Anmeld

5. november 2011

babymus77

mea skriver:

Kan man misse den testen?? Og det så falder igen hurtig?? Jeg plejer (altid) at kunne teste positiv kl 23.30 to dage før... Men testede tidligere i går end jeg plejer!! ?? Hvordan finder jeg ud af om jeg måske ligepludselig mangler det ??

Anmeld

6. november 2011

babymus77

Har som ægløsning i maven!! Men negativ test,. Kan jeg ha misset testen forleden dag?? Ka den falde hurtig igen??? Hjælp med svar!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.