Den heldige vinder af blærebetændelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Anonym trådstarter

Hejj skønne piger

Jeg var ved vagtlæge mandag fordi jeg havde bihule-betænselse :/ ØV ØV! Men fandme ikke om jeg så også har fået blærebetændelse så nu tager jeg 2 slags piller! ;/  

- Men lige midt i det hele har jeg fået æl også, hmm kan man overhovet blive gravid når jeg har blærebetændelse ? 

Det skal lige siges at jeg får blære betændelse pisse tit og ikke ''rigtigt'' mærker noget til det HELDIGVIS! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der ved det?

Anmeld

5. november 2011

madsenmor

det kan du da... det er jo ikke din blære eller dit urinrør der skal klare den del ... så hvis du syntes du har lyst og overskud til sex så spring på kæresten i en fart også  for at det lykkedes i denne omgang

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

madsenmor skriver:

det kan du da... det er jo ikke din blære eller dit urinrør der skal klare den del ... så hvis du syntes du har lyst og overskud til sex så spring på kæresten i en fart også  for at det lykkedes i denne omgang

okay Fik positiv æl test torsdag saa der gjorde vi det også. var igår der var chance Men desværre var manden ikke helt tilfreds med det da han var til j-dag :/ Men vi vil dog iaften self håber også at jeg bliver gravid denne her gang

Anmeld

5. november 2011

madsenmor

Anonym skriver:

okay Fik positiv æl test torsdag saa der gjorde vi det også. var igår der var chance Men desværre var manden ikke helt tilfreds med det da han var til j-dag :/ Men vi vil dog iaften self håber også at jeg bliver gravid denne her gang

ja man hvis i gjorde det torsdag og igen i aften burde i være dækket ind  så nu skal i bare hygge og vente på at det bliver test tid om ca. 14 dage for dig

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

madsenmor skriver:

ja man hvis i gjorde det torsdag og igen i aften burde i være dækket ind  så nu skal i bare hygge og vente på at det bliver test tid om ca. 14 dage for dig

Tusinde tak for svar Og god dag aften til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.