Så kom brevet.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Janni.

Nessie skriver:

Tillykke med pladsen

Har ingen erfaring med en mandlig dagplejer, men ser det i hvert fald kun som noget positivt

1000 tak, ja vi ser det også som et kæmpe plus, så det satser vi på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Du sagde det... Jeg tænkte det i smug lidt... 

Men du elsker det 

Anmeld

6. november 2011

Janni.

stm2812 skriver:

hehe kan det godt. Har det på samme måde. Den virkelige verden er sq virkelig fjern lige nu. Man vil jo gerne i gang igen, men hvor bliver det bare svært at skulle undvære sin lille baby ..

Ja det kunne altså være rigtig godt. Mænd har sq et helt andet tag på børn end kvinder, og det er absolut ikke negativt at de har det .. Så for at det bare er ham det skal være

Ja jeg føler også den er lidt langt væk endnu, og dog lige om hjørnet 

Vores børn skal nok klare det, så må vi som forældre viser vejen frem og især vise at det er okay 

Anmeld

6. november 2011

stm2812

Janni. skriver:

Ja jeg føler også den er lidt langt væk endnu, og dog lige om hjørnet 

Vores børn skal nok klare det, så må vi som forældre viser vejen frem og især vise at det er okay 

Ja de små vil sikkert nyde at komme ud. Og glæder mig nu også utrolig meget til at hun skal lege med andre børn og se hvordan hun tager det hele. Men ja, det er vist hårdest for os mødre at skulle undvære de små. De kommer sikkert til at elske det ;D

Anmeld

6. november 2011

Janni.

stm2812 skriver:

Ja de små vil sikkert nyde at komme ud. Og glæder mig nu også utrolig meget til at hun skal lege med andre børn og se hvordan hun tager det hele. Men ja, det er vist hårdest for os mødre at skulle undvære de små. De kommer sikkert til at elske det ;D

Nemlig det tror jeg også. Men som så meget andet, så klarer vi også det som mødre og fædre, vi skal bare lige finde rytmen igen. 

Jeg tror faktisk her hjemme vil det være hårdest for farmand, da han altid går hjemme. Jeg kommer jo i arbejde, og vil nok have tanker afledt en smule fra Silas, uanset om jeg vil det eller ej. 

Anmeld

6. november 2011

mortilflere

Janni. skriver:

Åh godt du nævnte det, det har vi overhovedet ikke tænkt på  

Det må vi lige have kigget på. 1000 mange tak for dit råd. 

Man kan jo lige så godt søge det, man nu engang kan. 

Bestemt de takker jer ikke for at lade være , vi betalte kun 111 kr for en børnehave plads..

Anmeld

6. november 2011

stm2812

Janni. skriver:

Nemlig det tror jeg også. Men som så meget andet, så klarer vi også det som mødre og fædre, vi skal bare lige finde rytmen igen. 

Jeg tror faktisk her hjemme vil det være hårdest for farmand, da han altid går hjemme. Jeg kommer jo i arbejde, og vil nok have tanker afledt en smule fra Silas, uanset om jeg vil det eller ej. 

ja det kan man næsten ikke undgå at få så. Far kommer da helt klart til at mangle noget derhjemme. der bliver da godt nok noget stille og tomt for hans vedkommende.

Anmeld

6. november 2011

Janni.

stm2812 skriver:

ja det kan man næsten ikke undgå at få så. Far kommer da helt klart til at mangle noget derhjemme. der bliver da godt nok noget stille og tomt for hans vedkommende.

Jeps bliver hårdt for ham når både kæreste og baby rejser ud i det virkelig liv. 

Men det bliver sørme også rart for mig at komme hjem og fortælle hvad jeg har oplevet. Dét glæder jeg mig meget til. Istedet for at tøffe rundt op af hinanden hele tiden. 

Anmeld

6. november 2011

Janni.

mortilflere skriver:

Bestemt de takker jer ikke for at lade være , vi betalte kun 111 kr for en børnehave plads..

Det er jo så godt som gratis, er spændt på hvad vi skal betale. Min kæreste har desværre smidt koden væk til hans nem-ID så det skal vi lige vente på at få i orden. 

Men igen 1000 tak for dit gode råd. 

Anmeld

6. november 2011

twinboys

Janni. skriver:

Det bliver bare så dejligt for dig og familien, glæder mig til at høre mere om det når du er skiftet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.