Hvornår ku i mærke liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Dinsen

Jamen både og, han er stadig ik stor nok, men havde taget på siden sidste scanning - og det er self. altid et godt tegn... Ska afsted igen her den 29. og så håber jeg bare de har noget godt at sige... 

Men ihh hvor jeg dog bare går og er nervøs for der ska være noget glat... 

tak for tanken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

MisMille

Jamen både og, han er stadig ik stor nok, men havde taget på siden sidste scanning - og det er self. altid et godt tegn... Ska afsted igen her den 29. og så håber jeg bare de har noget godt at sige... 

Men ihh hvor jeg dog bare går og er nervøs for der ska være noget glat... 

tak for tanken 

Dejligt at du kan få en scanning til  så krydser vi finger for at han har taget lidt mere på 

Anmeld

28. november 2011

Dinsen

Så er det i morgen jeg ska scannes igen, håber sådan bebs har taget på, for der er stadig ik rigtig noget at mærke lægerne siger også at moderkagen ligger li oppe ved maven så den tager de "slag" der kommer... Men frygter bare så meget der er noget galt... Drømmer  igen og igen at det lille hjerte ik slår 

Anmeld

3. december 2011

wmillapigenw

jeg mærke et lille utydeligt spark 17+ & så gik der en uge før jeg mærkede ham igen, og fra uge 19+ mærkede jeg ham hver dag og gør jeg stadigvæk er 23 uger henne idag

Anmeld

3. december 2011

Dinsen

wmillapigenw skriver:

jeg mærke et lille utydeligt spark 17+ & så gik der en uge før jeg mærkede ham igen, og fra uge 19+ mærkede jeg ham hver dag og gør jeg stadigvæk er 23 uger henne idag

HVor når det vare dejligt!!

Anmeld

5. december 2011

Dinsen

... Men denne gang af glæde 

Vores lille bebs, er begyndt at give små sprak... hvor er jeg bare super glad... 

Ska til scanning igen om en uge, så håber jeg bebs stadig har taget på, som h*n ska.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.