Hvornår ku i mærke liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2011

Dinsen

Hej piger... 

Har et enkelt spørgsmål til jer.. Hvornår ku i mærke liv? Altså jeg er i 21+2 og har ik mærket noget endnu... H*n skønnes noget for lille så " de kloge" siger det er helt normalt jeg ik har mærket noget endnu.. Meen syntes bare alle andre på dette tidspunkt har mærket et skønt spark  Så bliver altså lidt nervøs må jeg indrømme  Men ska til kontrol scanning på tirsdag, så der håber jeg at h*n har taget lidt på... har selv taget 1 kg på... men det er vel også meget forskellig fra krop til krop??

Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Babylil

Dinsen skriver:

Hej piger... 

Har et enkelt spørgsmål til jer.. Hvornår ku i mærke liv? Altså jeg er i 21+2 og har ik mærket noget endnu... H*n skønnes noget for lille så " de kloge" siger det er helt normalt jeg ik har mærket noget endnu.. Meen syntes bare alle andre på dette tidspunkt har mærket et skønt spark  Så bliver altså lidt nervøs må jeg indrømme  Men ska til kontrol scanning på tirsdag, så der håber jeg at h*n har taget lidt på... har selv taget 1 kg på... men det er vel også meget forskellig fra krop til krop??

Dinsen

Jeg er 22+1 og venter tvillinger. Har taget 13kg på indtil videre og har først mærket liv inden for de seneste par dage. Tvillingerne holdte til gengæld fest i min mave fra kl. 4 i morges, så jeg måtte stå tidligt op. Tror du kan være helt rolig, det kommer pludselig Jeg var også nervøs lige som dig, da jeg heller ikke mærkede det før meget sent.

Anmeld

5. november 2011

MisMille

Dinsen skriver:

Hej piger... 

Dinsen

Jeg har kunne mærke liv siden 17 uge  og min mand mærket den lille første gang i uge 19 lige efter MD..  Men har også tabt mig meget, så de siger det er meget normalt.. 

Han er mest aktiv ved 5 tiden om morgen også kan jeg se min mave bliver lidt større i den ene side  det ser lidt mærkeligt ud.. hehe..

Men tror det er meget forskelligt hvornår man kan mærke dem 

Anmeld

6. november 2011

Magic1980

Dinsen skriver:

Hej piger... 

Dinsen

Jeg har mærket liv siden uge 18 ca. I starten var jeg dog slet ikke klar over at det var det jeg kunne mærke . Det kommer lige pludselig. Bare rolig 

Anmeld

6. november 2011

Dinsen

Takker for jeres svar, men ihh hvor jeg glæder mig til tirsdag så vi ka få afvide hvordan det står til med bette bebs....  for alt er oki.... 

Anmeld

6. november 2011

Nuggi90

Jeg mærkede min lille dreng 19+3 og det er mit første ...(: Og har mærket ham hver dag siden

Bare rolig lige pludselig er den der og du vil ikke være i tvivl

Anmeld

7. november 2011

Dinsen

Håber i har ret tøser, men er super nervøs... Ved godt det er åndsvagt, men er så bange for vi ikke ser det lille hjerte slå 

Anmeld

10. november 2011

Nuggi90

Kender det alt for godt sådan havde jeg det fra da jeg fandt ud af jeg var gravid til jeg kunne mærke ham. Selv om man ser barnet til scanning, så tænker man altid hva nu hvis.

Men det er så forskelligt hvornår man mærker det for første gang. Så er sikker på du snart mærker din baby

Anmeld

14. november 2011

Dinsen

Nuggi90 skriver:

Kender det alt for godt sådan havde jeg det fra da jeg fandt ud af jeg var gravid til jeg kunne mærke ham. Selv om man ser barnet til scanning, så tænker man altid hva nu hvis.

Men det er så forskelligt hvornår man mærker det for første gang. Så er sikker på du snart mærker din baby

finger for jeg også snart mærker bebs hver dag.... 

Anmeld

14. november 2011

MisMille

Dinsen skriver:

finger for jeg også snart mærker bebs hver dag.... 

Gik kontrol scanning ellers godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.