Hun ville ud. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ja når de er så små, tager det lige lidt tid at lære det med amning, og mmed hensyn til gulsot så vokser de heldigvis også fra det! Ja det er slet ik sjovt ik at ha baby ved sig hele tiden. Heldigvis bliver de hurtig stærke og dygtig nok til at ku komme ud af deres " kasser" og over til deres mødre fuld tid! Fik thea over til mig da hun var 2 1/2 uge gammel og ugen efter fik vi lov til at komme hjem. Så held og lykke til jer!! Vh Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Rødhætte

Hvor er hun sød! Og sikke en fin størrelse.. Jeg fødte 36+4 og han veje 2590 g.. Kan godt forstå det er hårdt hun ikke er ved dig, men bare vent om snart er hun tæt ved dig igen hele tiden.

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Stort tillykke med hende... 

Anmeld

7. november 2011

Hougaard92

Tillykke

Anmeld

7. november 2011

Kruse90

Stort tillykke søde
Hvor er hun bare såå fin

HVor er det skønt at hun klarer det så fint som hun gør

Anmeld

7. november 2011

Tanja1234

Stort tillykke. Hvor er det bare verdens sødeste baby...

Jeg fødte selv 33+5 og hun vejede 2581 og var 51 cm lang.

Vi måtte dog et smut forbi Rigshospitalet i en uge men efter i alt 3 uger var vi hjemme hos os selv med en helt rask baby.

Jeg synes tiden på det lokale sygehus var forfærdelig. Ikke pga vores datter men bare pga alle de begrænsninger og den lidt triste stemning der kan være på Neo.

Men det var glemt i samme sekund vi sad i bilen på vej hjem med vores guldklump..

Skriv endelig hvis du har lyst og husk at det er jer der ved hvad der er bedst for jeres barn...

Anmeld

7. november 2011

CmarianN

PernilleogDennis skriver:

Ja, trods jeg var indlagt i 4 dage og fik lunge modner samt vestop så kom freya til Verden alligevel. Hun gad sgu ikke være inde i maven mere..

Hun blev født 3/11 kl 3:05 47 cm lang. med en vægt på 2680 gram.. Så trods hun kom til verden 34+5 så havde hun en fin størrelse.

Hun ligger stadig til observation på en anden afdeling, hvilket er ekstremt hårdt.  Ville så gerne have hende her ved mig, men jeg sidder derovre næsten hele dagen så det er bare skønt. Hun får sonde igennem næsen, ellers får hun ikke anden hjælp, så mor er are så stolt.

Smider lige et lille billede med oveni. Hun er bare dejlig.

Her er hun ca 10 timer gammel.

-lig TILLYKKE med hende... Hvor er hun skøn med de små tykke kinder 

Pøj pøj med det hele!!!

Anmeld

7. november 2011

maria_wlt

Hvor er hun bare sød.. 

Begyndte helt at smile da jeg så hende

Anmeld

7. november 2011

PernilleogDennis

CmarianN skriver:

-lig TILLYKKE med hende... Hvor er hun skøn med de små tykke kinder 

Pøj pøj med det hele!!!

mange mange tak. <3

Jaa hun er bare dejlig.

Anmeld

7. november 2011

-Sigrid-

PernilleogDennis skriver:

Ja, trods jeg var indlagt i 4 dage og fik lunge modner samt vestop så kom freya til Verden alligevel. Hun gad sgu ikke være inde i maven mere..

Hun blev født 3/11 kl 3:05 47 cm lang. med en vægt på 2680 gram.. Så trods hun kom til verden 34+5 så havde hun en fin størrelse.

Hun ligger stadig til observation på en anden afdeling, hvilket er ekstremt hårdt.  Ville så gerne have hende her ved mig, men jeg sidder derovre næsten hele dagen så det er bare skønt. Hun får sonde igennem næsen, ellers får hun ikke anden hjælp, så mor er are så stolt.

Smider lige et lille billede med oveni. Hun er bare dejlig.

Her er hun ca 10 timer gammel.

Tillykke!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.