Hun ville ud. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

PernilleogDennis

StineW79 skriver:

Sikke fin hun er! Hun er godt nok en stor lille en og er sikker på at i snart få lov til at komme hjem. De er bare dygtige til de små pus i Herning! Kæmpe stort tillykke med hende vh Stine

Mange mange tak, jaa de er rigtig søde her i Herning.. Vi håber også snart at vi må komme hjem  Tiden her er så laaaang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

PernilleogDennis

twinboys skriver:

smiler hvor er hun fin... Hjertelig tillykke med hende...

Mange mange tak

Anmeld

6. november 2011

PernilleogDennis

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh stort tillykke med hende. Hvor er hun fin.

Mange mange tusinde tak

Anmeld

6. november 2011

PernilleogDennis

Honey<3 skriver:

Var så lidt sødeste! Glæder mig til at hører mere om Freya..

Tillykke med din graviditet!! Det er da bare SÅ stort.

Ja glæder mig også til der er lidt mere at fortælle om.

Anmeld

6. november 2011

Lou87

Hvor er hun fin og stort tillykke med hende

Str er da super fin set udra det var i uge 34..
Her blev jeg sat igang i uge 36 og hun var 48 cm og 2650 g.

Anmeld

6. november 2011

PernilleogDennis

Lou87 skriver:

Hvor er hun fin og stort tillykke med hende

Str er da super fin set udra det var i uge 34..
Her blev jeg sat igang i uge 36 og hun var 48 cm og 2650 g.

Ja så var de jo godt lige store.. Og mange mange tak

Anmeld

6. november 2011

Darling<3

PernilleogDennis skriver:

Tillykke med din graviditet!! Det er da bare SÅ stort.

Ja glæder mig også til der er lidt mere at fortælle om.

Tusinde tak søde, det er rigtig stort.. Håber snart i kan komme hjem som en lille familie og få nogle dejlige oplevelser og dage sammen..

Anmeld

7. november 2011

Christina.78

PernilleogDennis skriver:

Okay, vildt.. Der var ike meget forskel..

Ja vi er i fuldt gang med at prøve at få amningen til at fungere, jeg har fået en suttebrik her til at starte med da hun ikke kan få ordentligt fat. Det virker sådan del vist.. Hun er ikke helt med på at sutte så lang tid, da hun endnu ikke har lært at sutte, synke og samtidig trække vejret.. Men det skal nok komme hen af vejen..

Hun mangler bare lige at blive et par uger ældre, så er den ved at være der..

Nej det er simpelthen forfærdeligt at ligge væk fra sit barn, nu er hun lige kommet i behandling for gulsot her til aften og så de næste to døgn frem så nu er det rigtig hårdt ikke at må sidde med hende oppe så meget, og se det stærke stærke lys de skal ned i.. puuha..

Vi ligger i herning, og jo her er personalet fantastisk..

det med amningen skal nok komme..hun lyder til at være godt med alligevel..og hvis I er på sygehuset så har I jo tiden til at lære det, samt faglig personale ved hånden..

Har de et patienthotel i herning?

Gulsot er jo noget  ekstremt mange små børn har været igennem - for tidlig født eller ej..men tænk på at de som sådan ikke kan se noget rigtig andet end mørke og lys..

Håber da du opdaterer

Anmeld

7. november 2011

PernilleogDennis

Christina.78 skriver:

det med amningen skal nok komme..hun lyder til at være godt med alligevel..og hvis I er på sygehuset så har I jo tiden til at lære det, samt faglig personale ved hånden..

Har de et patienthotel i herning?

Gulsot er jo noget  ekstremt mange små børn har været igennem - for tidlig født eller ej..men tænk på at de som sådan ikke kan se noget rigtig andet end mørke og lys..

Håber da du opdaterer

Ja de har et patient hospital her, ja personalet  benytter jeg mig også af, så vi kan få det amning på plads hurtigst muligt.. Men når de har gulsot tager det åenbart rigtig meget på kræfterne, så det er nok derfor hun ikke rigtig har villet tage vved brystet.

Håber snart det går over  og hun ikke skal i lys mere end denne ene gang..

Ja jeg skal selvfølgelig nok opdatere løbende

Anmeld

7. november 2011

PernilleogDennis

Honey<3 skriver:

Tusinde tak søde, det er rigtig stort.. Håber snart i kan komme hjem som en lille familie og få nogle dejlige oplevelser og dage sammen..

Ja det håber jeg virkelig også at vi kan snart.. <3 Glæder mig også til at følge med i din graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.