Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PernilleogDennis skriver: Ja, trods jeg var indlagt i 4 dage og fik lunge modner samt vestop så kom freya til Verden alligevel. Hun gad sgu ikke være inde i maven mere.. Hun blev født 3/11 kl 3:05 47 cm lang. med en vægt på 2680 gram.. Så trods hun kom til verden 34+5 så havde hun en fin størrelse. Hun ligger stadig til observation på en anden afdeling, hvilket er ekstremt hårdt. Ville så gerne have hende her ved mig, men jeg sidder derovre næsten hele dagen så det er bare skønt. Hun får sonde igennem næsen, ellers får hun ikke anden hjælp, så mor er are så stolt. Smider lige et lille billede med oveni. Hun er bare dejlig. Her er hun ca 10 timer gammel.
Ja, trods jeg var indlagt i 4 dage og fik lunge modner samt vestop så kom freya til Verden alligevel. Hun gad sgu ikke være inde i maven mere..
Hun blev født 3/11 kl 3:05 47 cm lang. med en vægt på 2680 gram.. Så trods hun kom til verden 34+5 så havde hun en fin størrelse.
Hun ligger stadig til observation på en anden afdeling, hvilket er ekstremt hårdt. Ville så gerne have hende her ved mig, men jeg sidder derovre næsten hele dagen så det er bare skønt. Hun får sonde igennem næsen, ellers får hun ikke anden hjælp, så mor er are så stolt.
Smider lige et lille billede med oveni. Hun er bare dejlig.
Her er hun ca 10 timer gammel.
Uhhh - stort tillykke
Hun vejer præcis 100 gram og er 1 cm. længere, end da min datter kom til verden (9 dage før termin).. Og vi var på hospitalet i 5 dage..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er da bare for lækker!!! synes da også det er en fin vægt hun kom til verden med
Ihhh en dejlig lille pige, fin størrelse. Håber du snart kan have hende på din stue. Knus og alt det bedste til jer
smiler hvor er hun fin... Hjertelig tillykke med hende...
Chalala85 skriver: hvor er hun fin Stort tillykke med hende, håber snart i kan komme hjem.
hvor er hun fin Stort tillykke med hende, håber snart i kan komme hjem.
Mange tak, det håber jeg virkeig også,
SussieThyssen skriver: Nåååhhh..hvor er hun fin Stort tillykke med hende. Og det er da også en fin vægt hun har. Så alt det bedste herfra.KærligstSussie
Nåååhhh..hvor er hun fin
Stort tillykke med hende. Og det er da også en fin vægt hun har.
Så alt det bedste herfra.KærligstSussie
Ja, så på den anden side var det måske meget heldig hun meldte sin ankomst før tid.. Jeg tør da ikke tænke på hvilken vægt hun ville have nået til Termin.. Avav underliv .
Men vi har det rigtig godt, Freya må nu komme med hen om dagen, men lige pt er hun i behandling for gulsot så det er rigtig hårdt ikke at må have hende oppe særlig tit. Men det er heldigvis "kun" to døgn.
MoarHvidovre skriver: Stort tillykke med prinsessen og flot vægt hun har selvom hun blev født tidligt
Stort tillykke med prinsessen og flot vægt hun har selvom hun blev født tidligt
Mange mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128