Hun ville ud. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

Christina.78

nåhr, en smuk lille tøz..

min datter er født 38+0 og vejede 2735 så din datter har en rigtig fin vægt..og hvis det kun er sonde hun pt har så er det da også superfint - skal I igang med at etablere amning så?

Ja neonatal er aldrig en sjov afdeling at være del af men somregel er personalet på disse afdelinger supersøde og hjælpsomme..hvor ligger I henne?

Knus en mor til en præmatur engel og en guldklump som også var forbi neonatal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Nessie

Hvor er hun skøn Stort tillykke med hende, håber I snart kommer hjem 

Anmeld

5. november 2011

TaAsJu

Stort tillykke med hende hvor ser hun dejlig ud

Anmeld

5. november 2011

PernilleogDennis

AnneH skriver:

Hvor er hun dejlig. Tillykke med hende

Mange mange tak.  Jaa, hun er bare så dejlig.

Anmeld

5. november 2011

Phoenix

Først stort tillykke med jeres rigtig fine pige. 

Fødte selv før tid. Var lidt i en tilstand af chok og alle mulige andre følelser. Kan godt være en lidt stor mundfuld at blive mor på den måde. 

Anmeld

5. november 2011

lio

Hun er skøn.

Anmeld

5. november 2011

Prinsessens'Mor<3

PernilleogDennis skriver:

Ja, trods jeg var indlagt i 4 dage og fik lunge modner samt vestop så kom freya til Verden alligevel. Hun gad sgu ikke være inde i maven mere..

Hun blev født 3/11 kl 3:05 47 cm lang. med en vægt på 2680 gram.. Så trods hun kom til verden 34+5 så havde hun en fin størrelse.

Hun ligger stadig til observation på en anden afdeling, hvilket er ekstremt hårdt.  Ville så gerne have hende her ved mig, men jeg sidder derovre næsten hele dagen så det er bare skønt. Hun får sonde igennem næsen, ellers får hun ikke anden hjælp, så mor er are så stolt.

Smider lige et lille billede med oveni. Hun er bare dejlig.

Her er hun ca 10 timer gammel.

Hvor hun dog fin, og ja det er en fin størrelse, Maja var 2670 g og 48 cm lang, og hun var født til tiden, så det er jo en god vægt..  Tillykke med hende

- Malene&Maja

Anmeld

5. november 2011

TbCp

Århh hun er sød! Og sikke nogle dejlige kinder

Jeg lå også på en anden afdeling end min datter de første dage og det er bare rigtig hårdt!!!! Håber i snart kan være sammen igen.

Anmeld

5. november 2011

mariesmavse92

Nårh ej en smuk lille én, stort tillykke!! 

Anmeld

5. november 2011

Hailiesmom11

PernilleogDennis skriver:

Ja, trods jeg var indlagt i 4 dage og fik lunge modner samt vestop så kom freya til Verden alligevel. Hun gad sgu ikke være inde i maven mere..

Hun blev født 3/11 kl 3:05 47 cm lang. med en vægt på 2680 gram.. Så trods hun kom til verden 34+5 så havde hun en fin størrelse.

Hun ligger stadig til observation på en anden afdeling, hvilket er ekstremt hårdt.  Ville så gerne have hende her ved mig, men jeg sidder derovre næsten hele dagen så det er bare skønt. Hun får sonde igennem næsen, ellers får hun ikke anden hjælp, så mor er are så stolt.

Smider lige et lille billede med oveni. Hun er bare dejlig.

Her er hun ca 10 timer gammel.

Stort tillykke hun er da en lækker lille sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.