Hej piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Camillos

Hmmm .. nu er jeg stoppet på mine p piller som forebyggende behandling. Så nu er jeg i tvivl om min menstration kommer regelmessigt, eller der stadigvæk kan gå ml 2 og 9 måneder imellem .. Hvornår siger man man har testdag når man ikke har normal cyklus eller ikke ved om man har normal cyklus endnu? 

Hjæælp .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Camillos

Camillos skriver:

Hmmm .. nu er jeg stoppet på mine p piller som forebyggende behandling. Så nu er jeg i tvivl om min menstration kommer regelmessigt, eller der stadigvæk kan gå ml 2 og 9 måneder imellem .. Hvornår siger man man har testdag når man ikke har normal cyklus eller ikke ved om man har normal cyklus endnu? 

Hjæælp .. 

Skal man bare teste 1 gang hver 30 dag for at se om der er noget? 

Anmeld

5. november 2011

Lotte90

Jeg har heller ikke regelmæssig cyklus, og tester derfor bare engang imellem..´For da man jo ikke ved hvornår mens skal komme, kan man ikke rigtig vide hvornår den er udebleven.

Anmeld

5. november 2011

Camillos

Lotte90 skriver:

Jeg har heller ikke regelmæssig cyklus, og tester derfor bare engang imellem..´For da man jo ikke ved hvornår mens skal komme, kan man ikke rigtig vide hvornår den er udebleven.

Okay tak det var også det jeg tænkte .. ellers må man vel bare gå efter temparatur metoden ... 

Anmeld

6. november 2011

Lotte90

Camillos skriver:

Okay tak det var også det jeg tænkte .. ellers må man vel bare gå efter temparatur metoden ... 

Ja, den har jeg også tænkt mig at afprøve.. Men hvordan er det nu lige den fungere??

Anmeld

6. november 2011

Camillos

Lotte90 skriver:

Ja, den har jeg også tænkt mig at afprøve.. Men hvordan er det nu lige den fungere??

den kan du finde herinde... .. du skal måle temperaturen hver dag efter sidste menstration når den så stiger med ½ grad over normalen har du ægløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.