Nysgerrighed :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

sofiell89

EKBJ skriver:

Jeg går virkelig også og tænker på hvad jeg skal ønske mig, har overvejet og ønske mig noget til den lille men h*n kommer alligevel først engang i maj. :-( jeg får 4000 kr til barnevogn af min "svigermor" :-). 

Flot at du får 4000kr af hende. Det er da meget.

Jeg ved ikke om vi får hjælp af svigerfamilien til barnevognen. Nu er det jo deres 3. barnebarn, så det er måske ikke så spændende mere. hehe. Men min kæreste siger at de nok skal give os i hoved og røv, det gjorde de også med hans første.. Men alligevel. Jeg håber min farmor giver en hjælp, det er trods alt hendes første ægte oldebarn. hun har 2 halve oldebørn, men nu er det jo den første ægte.. og hun bliver jo ikke yngre, bliver snart 90

Jeg er faktisk mere nervøs for om min egen familie giver noget.. Ikke at jeg forventer det, men de plejer og hjælpe med alt andet. Hvis min far mener vores skabe er halv tomme, så er vi gået en tur og sørme endt i netto, hvor jeg bliver bedt om at fylde vognen på hans regning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Camillee

14+6 ( eller 15+2 )

EKBJ skriver:

Hvor langt er du henne? :-). 

Regner selv med at få kønnet at vide om nogle få uger.  

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

sofiell89 skriver:

Flot at du får 4000kr af hende. Det er da meget.

Jeg ved ikke om vi får hjælp af svigerfamilien til barnevognen. Nu er det jo deres 3. barnebarn, så det er måske ikke så spændende mere. hehe. Men min kæreste siger at de nok skal give os i hoved og røv, det gjorde de også med hans første.. Men alligevel. Jeg håber min farmor giver en hjælp, det er trods alt hendes første ægte oldebarn. hun har 2 halve oldebørn, men nu er det jo den første ægte.. og hun bliver jo ikke yngre, bliver snart 90

Jeg er faktisk mere nervøs for om min egen familie giver noget.. Ikke at jeg forventer det, men de plejer og hjælpe med alt andet. Hvis min far mener vores skabe er halv tomme, så er vi gået en tur og sørme endt i netto, hvor jeg bliver bedt om at fylde vognen på hans regning.

Hold da op! Såadn er min far godt nok ikke. Men jeg får en stor støtte af ham alligevel. :-) og min bedsteforældre er også utrolig glade så skal helt sikkert ogs nok få støtte derfra! :i  

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Camillee skriver:

14+6 ( eller 15+2 )

Lige et par dage længere end mig :-). 

Anmeld

8. november 2011

Camillee

EKBJ skriver:

Lige et par dage længere end mig :-). 

vil i vide kønnet? og er i i gang med af finde navne? (:

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Camillee skriver:

vil i vide kønnet? og er i i gang med af finde navne? (:

Ja det vil vi, vil i? min kæreste håber meget på at det bliver en dreng. Vi har fundet 3 navne hvis det bliver en dreng. men ingen pige navne endnu. :-) har i fundet navne? 

Anmeld

8. november 2011

Camillee

EKBJ skriver:

Ja det vil vi, vil i? min kæreste håber meget på at det bliver en dreng. Vi har fundet 3 navne hvis det bliver en dreng. men ingen pige navne endnu. :-) har i fundet navne? 

Ja det vil vi gerne (: ville ikke lade vær alligevel (: hehe
Ja tror tid at mænd ønsker en dreng først, men det betyder vel ikke noget i sidste ende? (:
Ja vi har både Pige og Drenge navne på plads
nu mangler vi bare at vide hvad jeg ruger på, så vi kan komme igang med shoppe 
(:

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Camillee skriver:

Ja det vil vi gerne (: ville ikke lade vær alligevel (: hehe
Ja tror tid at mænd ønsker en dreng først, men det betyder vel ikke noget i sidste ende? (:
Ja vi har både Pige og Drenge navne på plads
nu mangler vi bare at vide hvad jeg ruger på, så vi kan komme igang med shoppe 
(:

Må jeg høre navnene? Var i enige fra starten? :-). 

-  Hvornår får du kønnet at vide. 

Anmeld

9. november 2011

Camillee

EKBJ skriver:

Må jeg høre navnene? Var i enige fra starten? :-). 

-  Hvornår får du kønnet at vide. 

Vi håber på at kunne få det at vide til MD eller til ekstra scanningen i uge 24,
men vi vil også have en 3D scanning igen så mon ikke vi kan få det at vide
(:

Ja det må du da (: Mynthe Eline eller Matheo Leander.
Nej vi har kun været enige om Mynthe og Leander fra start (:
Vi Startede ud med Ene Mynthe og og Villads Leander,
og så blev drenge navnet til Theodor og så den vi har nu, hehe og nu giver jeg mig ikke mere (: vores ælste hedder Elias Valentin 

hvad skal jeres Guldklump hedde?

Anmeld

9. november 2011

EKBJ

Camillee skriver:

Vi håber på at kunne få det at vide til MD eller til ekstra scanningen i uge 24,
men vi vil også have en 3D scanning igen så mon ikke vi kan få det at vide
(:

Ja det må du da (: Mynthe Eline eller Matheo Leander.
Nej vi har kun været enige om Mynthe og Leander fra start (:
Vi Startede ud med Ene Mynthe og og Villads Leander,
og så blev drenge navnet til Theodor og så den vi har nu, hehe og nu giver jeg mig ikke mere (: vores ælste hedder Elias Valentin 

hvad skal jeres Guldklump hedde?

Mikkel, Malthe eller Stefan. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.