Nysgerrighed :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

EKBJ

EKBJ skriver:

Sidst jeg var til scanning sagde de at de troede det var en dreng, men at de stadig ikke kunne være helt sikre.. 

Ja det var det :-). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

viben

Vi har endnu ikke købt noget, men vi kigget lidt på nettet og lagt budget... Puuuh ha det er dyrt at få barn

Så er MD tror jeg at vi går i gang, så vi stadig når at kunne købe det løbende...

Anmeld

7. november 2011

grøn · ært

Vi har allerede en masse tøj - både købt og selv syet. Så har vi nogle bamser/rangler, sutteklud, en natursut (som vi fik til vores 3d/4d scanning), et legetæppe med diverse "himstregimster" til... Ja, altså allerede lidt af hvert - vi har også allerede fået gaver fra tre :-)

Men til januarudsalget skal vi ud og se på tremmeseng, pusleborde, barnevogn osv. osv. :-)

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

grøn · ært skriver:

Vi har allerede en masse tøj - både købt og selv syet. Så har vi nogle bamser/rangler, sutteklud, en natursut (som vi fik til vores 3d/4d scanning), et legetæppe med diverse "himstregimster" til... Ja, altså allerede lidt af hvert - vi har også allerede fået gaver fra tre :-)

Men til januarudsalget skal vi ud og se på tremmeseng, pusleborde, barnevogn osv. osv. :-)

Hvornår skal man købe barnevogn? :-). 

min kæreste og jeg diskutere igår og vi skulle købe den inden fødsel eller efter.

Jeg synes vi skulle købe den inden da vi så har styr på tingene og ikke skal tænke på det.

Men da hans søstre først købte den efter fødsel, synes han det skal være sådan.

- HVVAD SYNES I? :-).  

Anmeld

8. november 2011

grøn · ært

EKBJ skriver:

Hvornår skal man købe barnevogn? :-). 

min kæreste og jeg diskutere igår og vi skulle købe den inden fødsel eller efter.

Jeg synes vi skulle købe den inden da vi så har styr på tingene og ikke skal tænke på det.

Men da hans søstre først købte den efter fødsel, synes han det skal være sådan.

- HVVAD SYNES I? :-).  

Hehe, du SKAL ikke købe barnevogn hverken før eller efter. Vi vil begge to helst have den før, for så er der nemlig som du selv skriver, styr på det. Vi vil gerne have "det hele" inden fødslen.

Vi har fået tilbudt en barnevogn for 500,- hos en ven, men hvis den ikke er noget, så skal vi have købt en til januar - om den så er brugt eller ny på udsalget, er jeg sådan set ligeglad med. Bare den ikke koset er krig ;-) 

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

grøn · ært skriver:

Hehe, du SKAL ikke købe barnevogn hverken før eller efter. Vi vil begge to helst have den før, for så er der nemlig som du selv skriver, styr på det. Vi vil gerne have "det hele" inden fødslen.

Vi har fået tilbudt en barnevogn for 500,- hos en ven, men hvis den ikke er noget, så skal vi have købt en til januar - om den så er brugt eller ny på udsalget, er jeg sådan set ligeglad med. Bare den ikke koset er krig ;-) 

jeg har kigget på en brugt til 1000 kr, med lift og det hele :-). 

- vil bare ikke have den stående i flere måneder.  

Anmeld

8. november 2011

Camillee

EKBJ skriver:

Nogen af jer der er begyndt at kigge på babytøj og evt købe ting/babytøj? :-). 

- Føler lidt det er for tidligt for mit vedkommende.  

har købt to body fra HM med  "IMon" og "iDad" som er helt neutrale (:
vi venter med at købe til ved kender kønnet på lille splinten (:
men babylegetøj og aktivitetstæppe har vi jo i forvejen, så det behøver vi ikke, men mon ikke vi "kommer til" at købe lidt nyt

Anmeld

8. november 2011

sofiell89

EKBJ skriver:

Nogen af jer der er begyndt at kigge på babytøj og evt købe ting/babytøj? :-). 

- Føler lidt det er for tidligt for mit vedkommende.  

Jeg har selv købt nogle små ting. Bla. badekars indsats og en uro, og vi købte et sæt tøj med hjem fra vores ferie i sommers og et sæt tøj fra ferien i efteråret.. Svigermor har købt noget tøj, dyne, hovedpude osv. Så vi har alligevel en flyttekasse fyldt til randen.
Men vi har været ude og kigge på barnevogn, men det er fordi jeg har forelsket mig i en barnevogn, som er i en pakke. Så for 600kr mere, kan vi få badekar, seng, puslebord, lift og ting til barnevognen. Det synes jeg var fint, da vi ikke har det store økonomiske overskud, når vi får vores nye lejlighed i december.
Jeg er så så heldig at jeg har fødselsdag om 3 uger, så har ønsket mig gavekort ud til butikken. Desværre er min mor af den opfattelse, at det er min sidste jul og sidste fødselsdag inden jeg bliver mor, så jeg skal ønske mig noget til mig selv. Men jeg ved ikke hvad jeg ønsker mig, for mangler ikke noget. Vil sgi hellere have gavekort eller hjælp til barnevognen, frem for noget jeg ikke ønsker mig..

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

sofiell89 skriver:

Jeg har selv købt nogle små ting. Bla. badekars indsats og en uro, og vi købte et sæt tøj med hjem fra vores ferie i sommers og et sæt tøj fra ferien i efteråret.. Svigermor har købt noget tøj, dyne, hovedpude osv. Så vi har alligevel en flyttekasse fyldt til randen.
Men vi har været ude og kigge på barnevogn, men det er fordi jeg har forelsket mig i en barnevogn, som er i en pakke. Så for 600kr mere, kan vi få badekar, seng, puslebord, lift og ting til barnevognen. Det synes jeg var fint, da vi ikke har det store økonomiske overskud, når vi får vores nye lejlighed i december.
Jeg er så så heldig at jeg har fødselsdag om 3 uger, så har ønsket mig gavekort ud til butikken. Desværre er min mor af den opfattelse, at det er min sidste jul og sidste fødselsdag inden jeg bliver mor, så jeg skal ønske mig noget til mig selv. Men jeg ved ikke hvad jeg ønsker mig, for mangler ikke noget. Vil sgi hellere have gavekort eller hjælp til barnevognen, frem for noget jeg ikke ønsker mig..

Jeg går virkelig også og tænker på hvad jeg skal ønske mig, har overvejet og ønske mig noget til den lille men h*n kommer alligevel først engang i maj. :-( jeg får 4000 kr til barnevogn af min "svigermor" :-). 

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Camillee skriver:

har købt to body fra HM med  "IMon" og "iDad" som er helt neutrale (:
vi venter med at købe til ved kender kønnet på lille splinten (:
men babylegetøj og aktivitetstæppe har vi jo i forvejen, så det behøver vi ikke, men mon ikke vi "kommer til" at købe lidt nyt

Hvor langt er du henne? :-). 

Regner selv med at få kønnet at vide om nogle få uger.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.