STORT indedørs kaninbur søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
596 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

PsychedeliC

Jeg søger et stort indedørs kaninbur. Min. 140-135 cm, meget gerne større. Jeg søger også 2 indedørs marsvinbure de behøver dog ikke være så store som kaninburet, de må gerne være 70cm - 100cm lange

Jeg har kigget på nettet og jeg kan bestille et helt nyt på 150cm til 699kr og ved godt det er billigt i forhold til hvis jeg gik i en butik men hvis jeg kan sparre lidt mønt ville det ikke gøre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

PsychedeliC

15. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PsychedeliC skriver:

Jeg søger et stort indedørs kaninbur. Min. 140-135 cm, meget gerne større. Jeg søger også 2 indedørs marsvinbure de behøver dog ikke være så store som kaninburet, de må gerne være 70cm - 100cm lange

Jeg har kigget på nettet og jeg kan bestille et helt nyt på 150cm til 699kr og ved godt det er billigt i forhold til hvis jeg gik i en butik men hvis jeg kan sparre lidt mønt ville det ikke gøre noget

Hvor er du fra? min søster har en. Hun bor i Århus. Jeg kan lige undersøge hvor stor den er inden hun sætter den ind i Dba.

Anmeld

15. november 2011

PsychedeliC

Aisha skriver:

Hvor er du fra? min søster har en. Hun bor i Århus. Jeg kan lige undersøge hvor stor den er inden hun sætter den ind i Dba.

Jeg bor i Valby.. Kan man overhoved sende sådan noget med posten?

Anmeld

15. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PsychedeliC skriver:

Jeg bor i Valby.. Kan man overhoved sende sådan noget med posten?

øhh nej det tror jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.