Musen5 skriver:
Nu hvor Benjamin "kun" når at blive 2 år og 4 mdr inden han bliver storebror ville jeg lige høre mig ad om jeres erfaringer mht barnevogn, klapvogn ell tvillingevogn.
Han er rigtig glad for at gå, men hans ben er ikke så lange og han bliver jo træt i dem ligesom alle andre.
Hvad ville i anbefale????
Skal vi beholde hans barnevogn til baby og evt købe et sæde til at sætte på? eller skal vi investere i en brugt tvillingevogn.... og i såfald skulle det så være en klapvogn, combivogn ell barnevogn og hvad med lift?
Umiddelbart ville jeg mener at en tvillingevogn ville være "nemmest" når det oftest er mig der har alle ungerne med på slæb/indkøb (henrik arbejder jo fra tidlig morgen til skod aften)
/Musen5 10+6
Caroline var lige som din søn i alder da hun blev storesøster - hun var også rigtig glad og god til at gå men jeg var træt af at jeg var afhængig af at være hjemme til hendes middagslur som hun endnu ik var stor nok til at undvære, og hun var kun i vugger 2 dage om ugen,så det var jo mange dage jeg så var fastlåst mellem 12-14

Vi købte en tvillingklapvogn ny til 2500 kr - lækker en..og hvor fedt jeg nu havde den frihed at ku ta lige hen jeg ville med begge børn

Da vi solgte den igen et års tid efter fik vi 2000 for den så det var jo fint nok.
Man ku få lift til den ene del men det købte vi ik da lillesøs blot lå i drømmeposen i sin del af vognen...
Vi har stadig Carolines barnevogn og klapvogn og bruger begge dele jævnligt.. Og stadig hvis vi kommer på for lang en tur og Caroline blir træt så kan de godt lige begge sidde i den almindelige klapvogn for 10 min
Anmeld