? ang køretøj.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Musen5

Nu hvor Benjamin "kun" når at blive 2 år og 4 mdr inden han bliver storebror ville jeg lige høre mig ad om jeres erfaringer mht barnevogn, klapvogn ell tvillingevogn.

Han er rigtig glad for at gå, men hans ben er ikke så lange og han bliver jo træt i dem ligesom alle andre.

Hvad ville i anbefale????

Skal vi beholde hans barnevogn til baby og evt købe et sæde til at sætte på? eller skal vi investere i en brugt tvillingevogn.... og i såfald skulle det så være en klapvogn, combivogn ell barnevogn og hvad med lift?

Umiddelbart ville jeg mener at en tvillingevogn ville være "nemmest" når det oftest er mig der har alle ungerne med på slæb/indkøb (henrik arbejder jo fra tidlig morgen til skod aften)

/Musen5 10+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

fam.4xc

Musen5 skriver:

Nu hvor Benjamin "kun" når at blive 2 år og 4 mdr inden han bliver storebror ville jeg lige høre mig ad om jeres erfaringer mht barnevogn, klapvogn ell tvillingevogn.

Han er rigtig glad for at gå, men hans ben er ikke så lange og han bliver jo træt i dem ligesom alle andre.

Hvad ville i anbefale????

Skal vi beholde hans barnevogn til baby og evt købe et sæde til at sætte på? eller skal vi investere i en brugt tvillingevogn.... og i såfald skulle det så være en klapvogn, combivogn ell barnevogn og hvad med lift?

Umiddelbart ville jeg mener at en tvillingevogn ville være "nemmest" når det oftest er mig der har alle ungerne med på slæb/indkøb (henrik arbejder jo fra tidlig morgen til skod aften)

/Musen5 10+6

Caroline var lige som din søn i alder da hun blev storesøster - hun var også rigtig glad og god til at gå men jeg var træt af at jeg var afhængig af at være hjemme til hendes middagslur som hun endnu ik var stor nok til at undvære, og hun var kun i vugger 2 dage om ugen,så det var jo mange dage jeg så var fastlåst mellem 12-14

Vi købte en tvillingklapvogn ny til 2500 kr - lækker en..og hvor fedt jeg nu havde den frihed at ku ta lige hen jeg ville med begge børn

Da vi solgte den igen et års tid efter fik vi 2000 for den så det var jo fint nok.

Man ku få lift til den ene del men det købte vi ik da lillesøs blot lå i drømmeposen i sin del af vognen...

Vi har stadig Carolines barnevogn og klapvogn og bruger begge dele jævnligt.. Og stadig hvis vi kommer på for lang en tur og Caroline blir træt så kan de godt lige begge sidde i den almindelige klapvogn for 10 min

Anmeld

11. februar 2009

Musen5

fam.4xc skriver:

Caroline var lige som din søn i alder da hun blev storesøster - hun var også rigtig glad og god til at gå men jeg var træt af at jeg var afhængig af at være hjemme til hendes middagslur som hun endnu ik var stor nok til at undvære, og hun var kun i vugger 2 dage om ugen,så det var jo mange dage jeg så var fastlåst mellem 12-14

Vi købte en tvillingklapvogn ny til 2500 kr - lækker en..og hvor fedt jeg nu havde den frihed at ku ta lige hen jeg ville med begge børn

Da vi solgte den igen et års tid efter fik vi 2000 for den så det var jo fint nok.

Man ku få lift til den ene del men det købte vi ik da lillesøs blot lå i drømmeposen i sin del af vognen...

Vi har stadig Carolines barnevogn og klapvogn og bruger begge dele jævnligt.. Og stadig hvis vi kommer på for lang en tur og Caroline blir træt så kan de godt lige begge sidde i den almindelige klapvogn for 10 min

Synd du ikke stadig har den til salg

Anmeld

11. februar 2009

fam.4xc

Musen5 skriver:

Synd du ikke stadig har den til salg

kik på gul og gratis eller den blå avis.. eller køb en ny og sælg den igen som os - I kommer ik til at brænde inde med den, da der er mange som os der bruger vognen som søskende vogn

Anmeld

11. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Der er 2 år og 2 måneder mellem mine børn, og jeg købte også en tvillinge-vogn til dem.
I starten tænkte vi at det ikke var nødvendigt, så vi startede bare ud med sådan et ståbræt. Det var også fint til korte ture, men hun blev alligevel hurtigt træt af at stå på det, og det fungerede heller ikke på f.ex grusstier.
Det var en befrielse at få vognen til dem begge, og min store pige elskede at sidde sammen med sin lillebror.

Så jeg vil også anbefale dig at købe en tvillinge-vogn. De er også nemme at få solgt igen. Jeg købte en brugt og solgte den til 100 kr mindre end jeg selv havde givet, så det var en ganske god handel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.