Skal passes ude for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Muffinmus

Ja ja, bork bork, bare kald mig høne moar....
Men William skal fredag have sin første nat uden mig og farmand.
Vi skal i biffen og se den nye 3D film BOLT, ja ja, tegnefilm, og ud og spise og derfor skal han sove hos svigerne...Han elsker at lege med dem og de er gode til ham.
Men alligevel får jeg totalt dårlige nerver over at sende ham et andet sted hen og sove....
Ja ja, har preggy hormoner i hele kroppen, men synes det er hårdt at skulle overlade ham helt til andre en hel nat.
Grunden til det er selvfølgelig at vi gerne vil nå at hygge inden Victoria kigger ud, men også at han så har prøvet det inden han sikkert skal til det når jeg skal føde.
Ih...Altså....min lille dreng bliver stor jo og nu er han 19 mdr, så er det verl på tide han kommer ud en nat..har bare ikke haft lysten før nu.
Ikke som ngoel af jer andre g´der kunne gå fre jeres bebser 1 mdr efter de kom,,,aarrgh, det kunne jeg SLET ikke
Nå, men skulle bare lige ud med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Helle30

Arhhh, 1 md. er måske så hurtigt igen - for mig ihvertfald. Men der kommer altså et tidsp. hvor (især mor) har godt af at komme ud og se noget andet end rugbrødshapsere og afbrudte nætter. Jeg synes, det er fedt, I lige tager en voksenaften ude, før den lille ny kommer. Til den tid vil der jo komme en lang periode, der bare føles som: Om igen..... Sådan har jeg det ihvertfald.
Egentlig havde vi også aftalt, at når høsten var slut - og før vi skulle være foreller igen, så skulle vi liiige sørge for de dér biografture, en aften ude og spise eller bare en aften uden barn. Det blev ikke til noget, og det er jeg godt sur over nu.
Du skal simpelthen bare tage afsted og nyde det Maria. Jeg er sikker på, du vil glæde dig over, at du har sørget for at lade "kæreste-batterierne" lidt op, når I om kort tid får hænderne fulde af endnu en lille guldklump, som dét til trods også vil tage rigtig meget tid.

- Helle, der godt kunne bruge sådan en aften

Anmeld

11. februar 2009

Susan1978

Maria det er altså helt okay og have det sådan!

hvis det er bedst for dig, så ska du da ikke være flov over det eller tro at vi synes du er en bork bork hønemor. DET MÅ MAN GODT VÆRE.

jeg har jo prøvet det hele før og har altid selv været meget løs omkring det at mine børn er hos andre. Men jeg lover dig hvis jeg kan mærke på børnene at de ikke er trygge eller andet, så sker det ikke.! om det så er mormor eller en ukendt dagplejer..

Susan som bare synes du er en fantastisk mor.

Anmeld

11. februar 2009

Muffinmus

Jamen jeg glæder mig også til at kunne sove længe uden at tænke på om han vågner hvert sekund nu osv...
Men det bliver stadig meget underligt og tomt på en eller anden måde..

Anmeld

11. februar 2009

Tikki

Iza har heller ikke sovet andre steder om natten end hos os...og vi venter lige lidt endnu med det. Jeg kan sagtens følge dig men for søren en dejlig mulighed.....uhh det kunne jeg godt tænke mig. Nyd det nyd det for den da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.