Ingen tålmodighed længere...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Camilla1987

Er desværre kommet i den situation, at jeg har sat næsen for højt op! Altså efter en pige denne gang, så tror at jeg bliver SLEMT skuffet og sætter mig til at tude hvis jeg får afvide at det er en dreng...

Har en søn i forvejen som bliver to til januar..

Vil derfor ikke gå og vente med at få kønnet afvide til d. 23/12, hvor MD-scanningen skal finde sted. Så har bestilt en tid til d. 16/11 (bare en kønsscanning..)

De fleste forstår mig ikke.. Og havde egentlig håbet på at jeg ikk ville tænke sådan og bare blive glad over at barnet er rask.
Er dog ikke i tvivl om at jeg nok skal komme til at elske det barn selvom det evt er en dreng...

Andre som har prøvet det samme..?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Tror mange har det sådan der. Og synes også selv, at man har lov til at ønske et køn hvis man allerede har en af det andet

Venter mig en pige nu, og er da sikker på at næste gang ønsker jeg mig da en dreng

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Camilla1987 skriver:

Er desværre kommet i den situation, at jeg har sat næsen for højt op! Altså efter en pige denne gang, så tror at jeg bliver SLEMT skuffet og sætter mig til at tude hvis jeg får afvide at det er en dreng...

Vil derfor ikke gå og vente med at få kønnet afvide til d. 23/12, hvor MD-scanningen skal finde sted. Så har bestilt en tid til d. 16/11 (bare en kønsscanning..)

De fleste forstår mig ikke.. Og havde egentlig håbet på at jeg ikk ville tænke sådan og bare blive glad over at barnet er rask.
Er dog ikke i tvivl om at jeg nok skal komme til at elske det barn selvom det evt er en dreng...

Ja, det har jeg... Jeg har en dreng på 3 og ønskede mig også brændende en pige og havde faktisk kun tænkt på pigenavne osv... Havde ikke rigtig forberedt mig på at det kunne være en dreng. Men det var det. Og jeg var skuffet! Græd dog ikke, det ville jeg aldrig kunne finde på. Tænk på dem der ingen børn kan få - at ønske et bestemt køn er jo et luksusproblem! Men jeg var kun skuffet indtil næste dag. Så var jeg glad for en dreng mere og tænker bare på den glæde de får af hinanden, samt at jeg ikke skal bekymre mig om at en datter bliver hentet af drenge på knallerter osv. 

Forstår dig udmærket, men tænk positive tanker og tænk at det er en dreng mere, så du ikke bliver alt alt for skuffet. Det ville jeg ønske at jeg havde gjort... 

Og held og lykke 

Anmeld

5. november 2011

Wimmie

Jeg tror såmænd der er mange der tænker sådan. Vi venter en pige, og næste gang vil jeg af selviske grunde gerne have en dreng (vi vil kun have 2 børn) - men for lillepigens skyld kunne jeg måske godt håbe på en pige mere, da vi satser på at få dem med så kort tids mellemrum som muligt, og så er der måske større chance for at de vil få mere ud af hinanden 

Så prøv at tænke i de baner, hvis du venter en dreng mere; at din søn vil få en bror som han sikkert vil have meget mere til fælles med 

Anmeld

5. november 2011

NilleG

kender en der med den første blev rigitg ked af det og begyndte at græde da hun fik af vide de ventede en dreng fordi hun havde håbet så meget på en pige.. tror det er helt normalt og selvfølgelig vil du elske barnet ligeså højt lige meget hvilke køn det bliver!

Anmeld

5. november 2011

Annette A

Ja har hørt om mange der har det sådan, desværre. Det er jo legitimt nok at føle sådan, men bliver altid så ked af det på barnets vegne, da det jo ikke kan gøre for det køn det har.

Har oplevet en der var skuffet over sit drengebarn og var langt mere interesseret i sin vennindes barn, en pige, og det var tydeligt, hun ikke viste ham reel interesse.

Kender også en lige nu som brændende ønsker sig en pige, hvor det er første barn og jeg ved hun bliver vildt skuffet over en dreng, hvis det viser sig at være det, da hun kun ser al det romantiske i at få en lille prinssesse pige. Synes dog det er ok hvis man så bare i løbet af graviditeten indstillier sig på hvad det er og barnet ikke mærker det efterfølgende.

Har selv to drenge og har aldrig følt sådan. Er bare så lykkelig for to sunde børn. Kender flere der ikke kan få børn og ved hvor stor en sorg det er. Så er det svært ikke bare at føle sig så heldig over man selv kan opleve den store glæde det er at få børn hvadenten det er drenge eller piger. 

Anmeld

6. november 2011

Nessie

Jeg kan godt forstå at man ønsker sig et bestemt køn.
Vi har en dreng, og hvis vi skulle få et barn mere, kunne det da være sjovt at få en lille pige, men i grunden er jeg ligeglad. Jeg vil bare gerne have et barn.

Håber at I får det ønskede, og ellers håber jeg, for barnets skyld, at du hurtigt kommer dig over det.
Jeg er ikke i tvivl om at du vil elske barnet, uanset hvilket køn det måtte have. Men måske skulle du prøve at sige til dig selv at det er en dreng, så du er forberedt på det, eller blive positivt overrasket

Anmeld

6. november 2011

Krussedulle

Er ked af at du har det sådan og må sige at jeg er enig med Kellie... Venter selv dreng nr 3 og syntes at kønnet er helt underordnet! Det vigtigste er at baby er sund og rask

Anmeld

6. november 2011

Carslund

Hej.

Jeg kan godt sætte mig ind i din sitution. Jeg venter dreng nummer to nu og synes da det kunne være sjovt med en pige. Jeg husker ligeså tydeligt da jeg fik at vide at det var en dreng. Lidt skuffet var jeg... Dog er jeg kommet frem til at det bliver lidt fedt at stadigvæk kunne sige:

"Jeg skal hjem til drengene"... 2 drenge (3 med faren) der forguder sin mor. " -håber jeg... ...."

Det bliver fedt at kunne spille fodbold med dem og sloges med dem osv.. Aske og hans far er allerede begyndt at "rotte sig sammen" mod mig og driller mig tit. jeg syns det er fantastisk at have drenge omkring mig. Nu er jeg også selv lidt en drengepige, og har aldrig selv leget med dukker..

for at du får din prinsesse, men det er ikke helt skidt med drenge..

Anmeld

6. november 2011

Camilla1987

Tak for alle jeres svar

Er slet ikke i tvivl om at det er en kortvarig 'skuffelse.'
Men vil bare gerne have det 'overstået' hurtigst.. Og da slet ikke d. 23/12..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.