Offentliggørelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Nina Amelia

Stort tillykke!! Og velkommen i gruppen

Jeg er selv blevet rykket frem til 29. april men jeg bliver hængende her da her er så hyggeligt + at jeg ikke regner med at lilleskiden kommer til tiden

Jeg er desværre fra Sjælland så der er lidt langt men jeg gir da gerne brunch hvis i kommer he he..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Frk-Lotusblomst

Tillykke med spiren.

Anmeld

9. november 2011

Timse

Kæmpe stort tillykke med det søde

Hilsen Tine fra Randers

Anmeld

10. november 2011

NNL

Chevro skriver:

Så vil jeg bare lige offentliggøre at jeg er gravid, og venter barn med ankomst d. 29. maj
- Har indtil nu ikke turde skrive herinde, off. men nu ved de fleste det i familien og omgangskredsen - såå nu er jeg med

Stort tillykke til alle i andre <3
- Vil håbe på at der måske er andre fra djursland/østjylland som venter barn til maj, kunne være lidt sjovt at mødes evt.

Malene

Hejsa og velkommen til Dejligt det endelig er officielt...

Jeg er selv fra Djursland, eller nærmere betegnet Grenaa, vil rigtig gerne mødes engang! Kunne være hyggeligt hvis vi kunne samle en lille gruppe. Hvor bor du??

Knus fra Nadia.

Anmeld

10. november 2011

Chevro

NNL skriver:

Hejsa og velkommen til Dejligt det endelig er officielt...

Jeg er selv fra Djursland, eller nærmere betegnet Grenaa, vil rigtig gerne mødes engang! Kunne være hyggeligt hvis vi kunne samle en lille gruppe. Hvor bor du??

Knus fra Nadia.

Hej Nadia, det lyder godt. Jamen jeg bor i Auning - så der er rig mulighed for at samle en gruppe fra området (:

Mange tak, ja det er en lettelse.

Knus Malene

Anmeld

10. november 2011

NNL

Chevro skriver:

Hej Nadia, det lyder godt. Jamen jeg bor i Auning - så der er rig mulighed for at samle en gruppe fra området (:

Mange tak, ja det er en lettelse.

Knus Malene

Det må vi få sat i stand, det kunne være så fedt at mødes med andre i samme situation

Anmeld

10. november 2011

Chevro

Ja helt sikkert! :-)
Er det også dit første barn?

Anmeld

11. november 2011

NNL

Chevro skriver:

Ja helt sikkert! :-)
Er det også dit første barn?

Jeps, det er det Har "kun" været sammen med min kæreste i lidt over to år, jeg flyttede hjem til ham lige uden for Grenaa i marts sidste år. Boede i Herning inden, så jeg kender ikke så mange herude fra. Derfor ville det jo være ekstra hyggeligt med et lille "netværk" af andre gravide - også når vi alle skal på barsel

Anmeld

11. november 2011

Chevro

NNL skriver:

Jeps, det er det Har "kun" været sammen med min kæreste i lidt over to år, jeg flyttede hjem til ham lige uden for Grenaa i marts sidste år. Boede i Herning inden, så jeg kender ikke så mange herude fra. Derfor ville det jo være ekstra hyggeligt med et lille "netværk" af andre gravide - også når vi alle skal på barsel

Nåårh okay, ja så forstår jeg det endnu bedre!
- Det er rart at have en større og mere forståelig omgangskreds (:

Vi har været sammen i fire år, nu her til december, men så bor du jo ikke så langt fra os. Hvor gl. er din kæreste, og hvad hedder han?
- Kender jo en del derude fra

Anmeld

11. november 2011

Daniel_Klinge

Min kæreste og jeg har termin d. 24maj og er også fra djursland / grønfeld. Og sjovt nok er hun også tilflytter fra herning, for lidt over 2år siden (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.