Offentliggørelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Chevro

Så vil jeg bare lige offentliggøre at jeg er gravid, og venter barn med ankomst d. 29. maj
- Har indtil nu ikke turde skrive herinde, off. men nu ved de fleste det i familien og omgangskredsen - såå nu er jeg med

Stort tillykke til alle i andre <3
- Vil håbe på at der måske er andre fra djursland/østjylland som venter barn til maj, kunne være lidt sjovt at mødes evt.

Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

grøn · ært

Tillykkeeee og velkommen :-)

Anmeld

4. november 2011

Koen.

Chevro skriver:

Så vil jeg bare lige offentliggøre at jeg er gravid, og venter barn med ankomst d. 29. maj
- Har indtil nu ikke turde skrive herinde, off. men nu ved de fleste det i familien og omgangskredsen - såå nu er jeg med

- Vil håbe på at der måske er andre fra djursland/østjylland som venter barn til maj, kunne være lidt sjovt at mødes evt.

Malene

Ih stort tillykke og velkommen i den bedste terminsgruppe

Anmeld

4. november 2011

DinNabo

Også tillykke fra mig. Har selv termin den 28. maj.

knus 

Anmeld

4. november 2011

Kruse90

Chevro skriver:

Malene

jubii at du nu er offentlig

Jeg vil gerne mødes også før baby kommer

Anmeld

4. november 2011

majken andesen

super stort tillykke

jeg har først termin 5 juni, men da det er tvillinger bliver det jo nok i maj..., så jeg følger med begge steder

Anmeld

4. november 2011

Chevro

Tusind tak allesammen :-) Det lyder godt Carina - kan være vi skal have nogle flere med på vognen fra området (;

Anmeld

4. november 2011

Kruse90

Chevro skriver:

Tusind tak allesammen :-) Det lyder godt Carina - kan være vi skal have nogle flere med på vognen fra området (;

jaaaa

Anmeld

4. november 2011

sofiell89

Endnu engang stort tillykke søde

Anmeld

5. november 2011

Chevro

Tusind tak ;-) og i lige måde <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.