Maja_4000 skriver:
Det var rigtig dejligt at have ham med ! Også så jeg slap for et genfortælle det hele
Hehe .. Han er også henne og aflevere hende nu .. Synes det er rart at vi begge to kan hente og bringe (selvom det helt sikker bliver mig mest - for han arbjder i butik
)
Jamen jeg ved ingenting endnu :b Så vi holder på at hun er der i 2 - 3 timer .. Med mindre de vurderer at hun er meget træt , så ligger de hende ud og sove .. Men hun sover i sin egen vogn til at starte med , så vi kan jo bare køre hende sovende hjem , hvis vi kommer og hun ikke er vågen 
Håber det går godt idag !
.. Forstår godt at du er nervøs ;o Men Victor er sej ! ;D Han skal nok klare det .. Tror det er MEGET værre for mor
Hehe
Jeg frygter bare Carolines reaktion når det begynder at blive hverdag og det går op for hende , at hun altså bliver "efterladt" der HVER dag
Men håber at hun tager det pænt ..
Hun græd da jeg hentede hende i fredags .. Kunne høre hende helt ud i garderoben
Der havde hun så også feber .. Men alligevel .. Dét var sgu ikke sjovt !
Dt bliver spænende hvad du bliver sendt ud i så :b Det kan være at du er heldig og slippe 
Og hvor ér Victor dygtig
Hehe ..
Jamen det går okay med lejligheden .. Vi har ikke fået vaskemaskinen herover endnu .. Men der er heldigvis kun 2 km hen til den gamle lejlighed 
Tak
Kommer der ikke billeder ad Victor ? (;
Årh ja det er da skønt at farmand kan bringe og hente også.. Her skal Jesper allerede arbejde fra 06.30 til 16,00, så det er kun hvis jeg virkelig ikke kan hente/bringe at han skal.. Det er ret tidligt og ret sent at blive hentet.. Maaange timer væk fra mor og far.
det er faktisk gået meget fint i dag. Han er der nu, og har været der siden kl 8 ( der gik jeg derfra... puha
).. Planen er at ha skulle være der lidt indtil han har sovet formiddagslur, og så lige op og hygge lidt med DP-mor og så skriver hun til mig, så henter jeg ham
..
Lige nu er det dejligt at have noget tid selv. Ser sex and the city og slapper total af
WUHU!!!
Åååh, nej jeg håber virkelig heller ikke at Victor græder når jeg komemr derover!!!!! Jeg synes han er ret sej, min lille dreng. Han havde intet i mod at DP mor lige tog ham op så snart vi var kommet.. Så det tegner da godt
Der starter en anden dreng på alder med victor i dag også, og han er ret sensitiv, så hun mente at det blev en lidt hård dag med to helt nye og den ene der kommer til aqt savne mor RIGTIG meget, og så bliver victor måske sat lidt til sidde fordi den anden drengt skal have ret meget opmærksomhed osv osv.. Så det er lidt spændende hvordan det hele går/er gået i dag !! :O
Billeder.. Jooo.. ved ikke om jeg har nogle nye, men kan da lige smide nogle op, og så undskylder jeg lige på forhånd hvis i har set dem før
..