Maja_4000 skriver:
Sad lige og tænkte på , hvor du mon var blevet af 
Er du så startet på arbejde ? Og hvordan havde du det da hun startede ? :b
Nej jeg sidder og skriver ansøgninger. Blev færdig som ingeniør lige inden jeg gik på barsel, så nåede aldrig at finde et job :-)
Jeg havde brug for lidt tid til mig selv (sorry for at virke som total ikke overskudsmor). Men min kæreste er væk 2-3 dage om ugen, og har 100 projekter jeg gerne ville igang med. Så egentlig var jeg lettet, første gang jeg fik lov at gå, og alting bare gik fantastisk! Hun reagere slet ikke på nye pædagoger, men elsker at være sammen med andre børn. Dog har vuggestue start bragt sygdomme med sig. Så for 3. dag i træk ligger hun nu med feber, snot, hoste og øjenbetændelse.
Hendes udvikling er gået total amok. Hun prøver virkelig at snakke, og kan alverdens pludrelyde, samt sige "EJ" (bare generelt til hvis hun er begejstret, nogle slår en bøvs eller hun ser noget nyt og spændende). Så kan hun sige "Ej-Ej" imens hun vinker, sige "mam mam" når hun vil have mad, samt "a-det"når hun holder ting, eller peger på noget! Synes det er så vildt.
Hun har kunnet kravle og rejse sig op af ting i halvanden måned, men tuller nu også rundt med dukke-vognen herhjemme (der går nok stadig noget tid til hun går selv).
Ja også har hun jo i den sidste måned lært at vinke, pege og klappe. Så en total eksplotion i udviklingen. Det er bare SÅ fedt. Elsker hende bare mere og mere hvis det overhovedet er muligt!
Anmeld