Clearblue test viser negativ trods..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. november 2011

engdraget

Hej

Jeg er forvirret og i tvivl om jeg har taget testen korrekt!

Sagen er den at jeg her til morgen testede - negativ

Jeg er i dag 29 dage fra sidste mens, og min cyklus plejer at ligge fast på 27-28 dage - dog var den sidste kun 23 dage og den forrige 32!

Mine bryster føles ømme og virkede hævede...minder meget om da jeg testede positiv i januar (men aborterede)

Grunden til testningen er - jeg tissede i en kop og puttede så pinden deri, men tog den op så snart den begyndte at blinke! Er det korrekt? Læste på pakken bagefter at hvis man tisser direkte må den max være i strålen 5 sek, men tester man i glasset hedder det max 15 sek!  Den begyndte vel at blinke efter 3-4 sek!!!

Står og skal til julefrokost med klassen i morgen, hvilket jeg glæder mig til, men skal bestemt ikke risikere at drikke lidt, hvis jeg forhåbentlig er gravid. Men vil jo slem gerne enten stå med en positiv test i morgen, eller have fået mens....klassen ligger jo nok hurtigt 2 og 2 sammen, hvis jeg ikke rører alkoholen;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

lio

Jeg kender ikke til clear blue, men jeg villekøbe en ny test og så du vedog du skal fejre julefrokost eller graviditet.

Anmeld

4. november 2011

MSM

engdraget skriver:

Hej

Jeg er forvirret og i tvivl om jeg har taget testen korrekt!

Sagen er den at jeg her til morgen testede - negativ

Jeg er i dag 29 dage fra sidste mens, og min cyklus plejer at ligge fast på 27-28 dage - dog var den sidste kun 23 dage og den forrige 32!

Mine bryster føles ømme og virkede hævede...minder meget om da jeg testede positiv i januar (men aborterede)

Grunden til testningen er - jeg tissede i en kop og puttede så pinden deri, men tog den op så snart den begyndte at blinke! Er det korrekt? Læste på pakken bagefter at hvis man tisser direkte må den max være i strålen 5 sek, men tester man i glasset hedder det max 15 sek!  Den begyndte vel at blinke efter 3-4 sek!!!

Står og skal til julefrokost med klassen i morgen, hvilket jeg glæder mig til, men skal bestemt ikke risikere at drikke lidt, hvis jeg forhåbentlig er gravid. Men vil jo slem gerne enten stå med en positiv test i morgen, eller have fået mens....klassen ligger jo nok hurtigt 2 og 2 sammen, hvis jeg ikke rører alkoholen;-)

Jeg ville tage en ny test for og hvad den siger.. At den er negati kunne jo godt være fordi den ikke har været nede i urinen længe nok..

Men ved det selvfølgelig ikke og det er helt op til dig hvad du vil

for at den er positiv..

Anmeld

4. november 2011

engdraget

Tester under alle omstændigheder igen i morgen tidlig - håber mens blir væk, og at jeg så står med en positiv test i morgen - KRYDS FINGRE IKK!!!

Det vil bare passe "som fod i hose" hvis det er lykkedes for os nu - kan så nå at blive færdig med skolen inden jeg føder (hvis alt forløber som det skal)

Anmeld

5. november 2011

Bak

engdraget skriver:

Tester under alle omstændigheder igen i morgen tidlig - håber mens blir væk, og at jeg så står med en positiv test i morgen - KRYDS FINGRE IKK!!!

Det vil bare passe "som fod i hose" hvis det er lykkedes for os nu - kan så nå at blive færdig med skolen inden jeg føder (hvis alt forløber som det skal)

Uhh, hvor spændende Hvad blev resultatet så? (Man er vel nysgerrig)

Anmeld

5. november 2011

engdraget

...hej

Så testede jeg igen her til morgen, og den siger stadig "ikke gravid", men har stadig ingen blødning eller tegn på blødning (plejer at have ret mange mens-smerter)!?!?!?

Bum bum....hvor er tiden dog laaang, når man går og venter på "svar" om man endelig er gravid igen...!

Anmeld

5. november 2011

Muffinmus

nogle af dem måler jo først fra 50, så måske du skulle skaffe en ganske almindelig test der måler på 25 i stedet, det gør de fleste hjemmekøbte tests:-)

Anmeld

6. november 2011

engdraget

Hej derude i DK!

Det var ikke i denne omgang der skulle være gevinst for os - har lige fået min mens idag - 31 dage e sidste mens, så cyklus skulle åbenbart lige lege med vores nerver!!!

På den igen; er det ikke sådan man siger

Anmeld

6. november 2011

Happiness

engdraget skriver:

Hej derude i DK!

Det var ikke i denne omgang der skulle være gevinst for os - har lige fået min mens idag - 31 dage e sidste mens, så cyklus skulle åbenbart lige lege med vores nerver!!!

Øv da!

for at der er 2 flotte streger om en måned!

Anmeld

6. november 2011

Bak

engdraget skriver:

Hej derude i DK!

Øv, hvor ærgerligt, men ja - på den igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.