MD-scanning..? køn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil i vide kønnet hvis det kan ses til MD?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.641 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. november 2011

dola

Hmm skal man ogsåå have taget blodprøver inden en misdannelses scanning??

Og vil i have at vide hvad det bliver, hvad er jeres argument for jeres valg.

Havde man spurgt mig om jeg ville vide det for bare ½ år siden havde jeg fuldstændig forkastet ideen, og ville have det som en overraskelse. Men lige nu vil jeg gerne vide det, der er bare så mange ting der er kommet bag på mig indtil videre i graviditeten, bla. selve graviditeten..

Hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

katrine26

Har stemt at vi gerne ville vide det..

Vi gjorde det fordi man har muligheden så hvorfor ik..jeg syntes det var vildt spændene at vide om det var en dreng eller pige man bær rundt på..Så var det også nemmer at finde navne og købe ting men det var bare en side ting til det at vide om det var en dreng eller pige..

Ja man skal have taget blodprøvre.

Katrine26

Anmeld

4. november 2011

Nadia&Daniel

dola skriver:

Havde man spurgt mig om jeg ville vide det for bare ½ år siden havde jeg fuldstændig forkastet ideen, og ville have det som en overraskelse. Men lige nu vil jeg gerne vide det, der er bare så mange ting der er kommet bag på mig indtil videre i graviditeten, bla. selve graviditeten..

Hygge

Vi kendte ikke kønnet på vores første, og ved nr. 2 (når det engang skal ske), vil vi heller ikke vide kønnet..

Anmeld

4. november 2011

lio

dola skriver:

Hygge

Vi vil gerne vide det så vi ved hvad farver vi skal købe og tøj og sådan, og så er det lige meget hvornår, hurtigst muligt er vel bedst. det er ikke så meget at forklare synes jeg.

Anmeld

4. november 2011

Silas&Mille

Har stemt ja.

Her var det kæresten der fik lov til at bestemme, da jeg bestemte med den første.

Da vi ventede Silas ville jeg ikke vide det, så sådan blev det. Kæresten ville dog gerne have vidst det, da han næsten ikke kunne vente med at finde ud af om han havde produceret en dreng  

Her anden gang fik han lov til at bestemme, og vi venter en pige 

Anmeld

4. november 2011

Troldemommi

Vi ville meget gerne vide om det var en dreng eller pige, tror det er nysgerrighed og så praktiske grunde- skal man købe lyserødt eller lyseblåt :-)

Anmeld

4. november 2011

dola

Hi hi.. Sejt nok..

Min Kæreste er også helt elektrisk efter at få at vide om det er en dreng..

Men viltilføje at selv om vi får kønnet at vide vil vi stadig købe mest neutral tøj da den slags jo kan glippe og så står man pludselig med 10 kjoler og en dreng.. eller lignende...

Og sorry er ikke så god til at citere folk og give dem direkte respons endnu..

Anmeld

4. november 2011

oOhelene&larsOo

dola skriver:

Hygge

Tro mig jeg havde det på samme måde som dig... jeg har ALTID sagt jeg vil ikke vide hvad kønnet var på mit barn men da vi så begynder og prøve og blive gravide og jeg så bliver gravid, så vil vi BEGGE såååå gerne bare vide hvad kønnet er for det er nemmere og finde navne og det er nemmere og købe ind til 

Anmeld

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har stemt ja, da jeg denne gang fik det at vide til MD. Jeg skulle flytte kort tid efter, så det var mere praktisk at vide, om jeg skulle tage al min datters børnetøj med mig. Ved min datter vidste jeg det ikke, og hvis jeg skulle have haft flere børn, ville jeg heller ikke få det at vide igen

Anmeld

4. november 2011

Muhmi

Jeg har svaret nope, selvom det egentlig er lidt løgn!

Forklaring: Jeg VILLE vide om det var en dreng eller en pige vi fik (håbede pige, fik dejlig dreng ) men næste gang er jeg fuldstændig ligeglad bare han/hun er sund og rask... Jeg har ALTID villet have en pige fordi at jeg ikke har brudt mig så meget om drengebørn, men nu hvor jeg har et drengebarn selv, er jeg MEGET forandret, jeg eeeelsker de små drenge og det ville ikke røre mig en pind om jeg kun fik drenge, ej nu lyver jeg igen... Ville selvfølgelig gerne prøve at have en pige, men skulle det blive til tre-fire drenge istedet, så vil jeg stadig føle mig som verdenens mest privilegeret person fordi jeg netop har lært netop de tre-fire drenge at kende.... Så derfor vil jeg ikke have kønnet at vide næste gang

Puha... Sorry, men det kræver lidt forklaring når man sådan går og ændrer mening om alting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.