halløj til jer :)
ja en hel flok på 6 har jeg.. Dejligt.. Altså om de
t er hårdt.. Tjaaa.. syns ikke de dage hvor man syns alt er bare øv øv er værre end ved 3 børn, de blir jo større de store og kan og skal mange ting selv.. De er meget selvstændige alle mine unger og det er jo et plus for , men sån er de opdraget..
har ikke nogen kæmpe million villa :D En lej. på 114 kvm, det er hvad vi har.. Den store var ellers smuttet på efterskole for 1½ år siden, men kom lidt uventet hjem her i slut nov : / Så vi skal rokere lidt rund tpå lej. nu.. men knægten har sit eget værelse pg pigerne som der er 17 mdr imellem deler, de 2 små deler og nu skal Michella den store have vores soveværelse, så vi skal ud iløbet af måneden og investere i en god sovesofa (noget hjørnesofa noget) Til stuen og så må vi bo et års tid i stuen til Michella blir 18 og skal bo i en ungdoms udslusnings bolig.. Måske lidt før hun kommer i et ungdoms kollektiv, kommer lidt an på den unge dames humør *G*
men elleres så blir det jo sån her at efterhånden somd e store blir voksne og flytter, ja så blir der uddelegeret nye værelser ;O)
men syns egentligt ikke vi er i mega plads problemer, altid været vant til at leve småt.. da jeg var alene med de 4 store boede vi i en 3 værelses lej på 80 kvm .. *S*
Kh Jonna
Anmeld