Hej til Jovisti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.703 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg så lige dit billed og tænkte "sikke en masse mennesker", så jeg gik ind på din profil. Du har så 6 børn..... :-o
Ikke at jeg behøver informere dig om det..du ved det jo godt. Men hold da op.

RESPEKT!!!!!!

Jeg er dybt imponeret. Er det ikke hårdt? Jeg synes jeg har det hårdt med 1 llille ballademager :$ Hvor finder du energien?

Nå jeg ville bare sige at det tager jeg hatten af for!

Hilsen Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2008

3rollinger

Ja, jeg har det paa samme maade. Det maa vaere saa hyggeligt med saadan en stor familie og ville gerne goere dit eksempel efter.

Men udover tid og penge, saa maa plads da ogsaa vaere et problem. Der skal jo bruges mange vaerelser til saadan en flok.

Men dejlige ser de ud alle dine unger.

Knus
Trine

Anmeld

4. januar 2008

Macana

hvorfor skal der bruges mange værelser ???

de fleste børn vil faktisk hellere sove sammen end alene

og når de bliver større så hører man den: hvorfor sover i (mor/far) sammen når vi skal sove alene.

men ellers ja til jovisti synes det er godt gået.. hihi

Anmeld

4. januar 2008

3rollinger

Hejsa

Det kommer vel an paa saa meget. Jeg kunne da sagtens forestille mig at Jovistis aeldste datter gerne ville have eget vaerelse og maaske ogsaa at hendes soen kunne taenke sig lidt privatliv i den alder han har. Og de andre bliver jo ogsaa aeldre. Saamaend bare derfor.

Mvh
Trine

hvorfor skal der bruges mange værelser ???

de fleste børn vil faktisk hellere sove sammen end alene

og når de bliver større så hører man den: hvorfor sover i (mor/far) sammen når vi skal sove alene.

men ellers ja til jovisti synes det er godt gået.. hihi

Anmeld

5. januar 2008

Jovisti

halløj til jer :)

ja en hel flok på 6 har jeg.. Dejligt.. Altså om de
t er hårdt.. Tjaaa.. syns ikke de dage hvor man syns alt er bare øv øv er værre end ved 3 børn, de blir jo større de store og kan og skal mange ting selv.. De er meget selvstændige alle mine unger og det er jo et plus for , men sån er de opdraget..

har ikke nogen kæmpe million villa :D En lej. på 114 kvm, det er hvad vi har.. Den store var ellers smuttet på efterskole for 1½ år siden, men kom lidt uventet hjem her i slut nov : / Så vi skal rokere lidt rund tpå lej. nu.. men knægten har sit eget værelse pg pigerne som der er 17 mdr imellem deler, de 2 små deler og nu skal Michella den store have vores soveværelse, så vi skal ud iløbet af måneden og investere i en god sovesofa (noget hjørnesofa noget) Til stuen og så må vi bo et års tid i stuen til Michella blir 18 og skal bo i en ungdoms udslusnings bolig.. Måske lidt før hun kommer i et ungdoms kollektiv, kommer lidt an på den unge dames humør *G*

men elleres så blir det jo sån her at efterhånden somd e store blir voksne og flytter, ja så blir der uddelegeret nye værelser ;O)

men syns egentligt ikke vi er i mega plads problemer, altid været vant til at leve småt.. da jeg var alene med de 4 store boede vi i en 3 værelses lej på 80 kvm .. *S*

Kh Jonna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.