Pottetræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Ja vi har også sådan et sæde men Lucas vil ingen af delene og det ok det kommer jo lige pludselig som du selv skriver. 

Vi købte det til Luka, da han skulle til, at blive renlig. Men han har aldrig brugt det særlig meget og sidder bare på toilettet direkte.

Lina vil kun sidde på sædet. Sjovt, at der er så meget forskel på børn. Det den ene synes er sjovt, synes den anden ikke.

Ja, det kommer lige pludselig. Luka var først 3 1/2 år før han blev renlig. Vi prøve nogen mdr før, men det gik bare slet ikke. Drenge er osm regel også lidt længere tid om det. Han bruger stadigvæk ble om natten. Det er dog blevet lidt bedre med, at være tør nogen nætter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarViborg skriver:

Åhh det er rart at høre - måske danskere bare har en mere afslappet holdning til pottetræningen - for de dyrker det virkelig hernede, og langt de fleste børn er pottetrænede eller i fuld gang i en alder af 2 ½! Men nu tager jeg den med ro, og lader være med at nævne noget som helst om potter før til januar engang (Med mindre hun pludselig selv bliver interesseret selvfølgelig)

Åhh - det er nu rart med en aktiv gruppe igen! Flere dages frustrationer er nu pist forsvundet takket være jeres svar

Det lyder ikke godt med den historie du fortæller. Tænk, at man kan "tivinge" sit barn til, at blive renlig på den måde.

Er glade for, at vi danskere er mere afslappede omkring det. Selvfølggelig kan jeg godt se, at det er noget andet når I nu bor på Malta. Men god ide, at vente til januar og så se, hvad hun siger til det.

Jeg synes, at det er meget i perioder hvor meget Lina viser interesse for det. Lige i øjeblikket vil hun rigtig gerne, men vil ikke have bleen af når hun kommer hjem. Tænkte at det var en god ide, at hun vænnede sig til det - men det synes Damen ikke, he he he

Ja, super hyggeligt, at der er kommet lidt mere gang i gruppen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.