Anonym skriver:
Henkastet og meget tydelig bemærkninger til ham om det....
Og har også sagt flere gange direkte til ham at jeg synes det er for dårligt at han ikke har forsøgt og gøre noget for os.....
Men han siger han ikke ved hvordan man gør... Mener bare, jeg har arrangeret 2 eller 3 gange årligt i 5 år snart... Så der ku han jo hente lidt inspiration hvis han mangler....
Blir bare ked over han ik savner bare og ku være sammen med mig.... En hel aften...
Det kan jeg godt forstå men jeg tror måske at mænd og kvinder har en vidt forskellig mening om det at være alene sammen.
Jeg tror hvis du spørger mænd hvorfor de aldrig er alene med deres partner uden bør, så vil du stå med en stor del af mændene der ligner spørgsmålstegn og ikke forstår hvad du mener for de er da alene sammen med os hver aften.
Der er så forskel på om mand ser det som kvalitets tid at sidde i hver sin sofa mens manden sidder og skriger af sit fodbold hold i tv.
Mænog kvinder er bare ikke ens. Og tænk over det, du stiller lige nu krav om at han skal være kreativ og finde på noget men du udtrykker måske samtidig en forventning til at han gør det ordentligt - hvad der er hyggeligt i din optik. Det må da være lidt som at gå til eksamen med frygten for ikke at bestå
Anmeld