Frustreret..... Tror jeg giver op....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Jeg tror altså det er meget almindeligt. Mænd går nok bare ikke sådan op i alene tid som mange af vi kvinder gør.
Har du sagt til ham hvordan du har det ? ellers har han jo ikke en chance for at vide det

Ja... over de sidste 6 mdr har jeg sagt det til ham 1 eller 2 gange om ugen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

kirsti

Anonym skriver:

Ja... over de sidste 6 mdr har jeg sagt det til ham 1 eller 2 gange om ugen....

direkte eller sådan henkastet for mænd fatter bare ikke en hentydning, min gør ihvert fald ikke!!

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

direkte eller sådan henkastet for mænd fatter bare ikke en hentydning, min gør ihvert fald ikke!!

Henkastet og meget tydelig bemærkninger til ham om det....

Og har også sagt flere gange direkte til ham at jeg synes det er for dårligt at han ikke har forsøgt og gøre noget for os.....

Men han siger han ikke ved hvordan man gør... Mener bare, jeg har arrangeret 2 eller 3 gange årligt i 5 år snart... Så der ku han jo hente lidt inspiration hvis han mangler....

Blir bare ked over han ik savner bare og ku være sammen med mig.... En hel aften...

Anmeld

4. november 2011

kirsti

Anonym skriver:

Henkastet og meget tydelig bemærkninger til ham om det....

Og har også sagt flere gange direkte til ham at jeg synes det er for dårligt at han ikke har forsøgt og gøre noget for os.....

Men han siger han ikke ved hvordan man gør... Mener bare, jeg har arrangeret 2 eller 3 gange årligt i 5 år snart... Så der ku han jo hente lidt inspiration hvis han mangler....

Blir bare ked over han ik savner bare og ku være sammen med mig.... En hel aften...

Det kan jeg godt forstå men jeg tror måske at mænd og kvinder har en vidt forskellig mening om det at være alene sammen.

Jeg tror hvis du spørger mænd hvorfor de aldrig er alene med deres partner uden bør, så vil du stå med en stor del af mændene der ligner spørgsmålstegn og ikke forstår hvad du mener for de er da alene sammen med os hver aften.
Der er så forskel på om mand ser det som kvalitets tid at sidde i hver sin sofa mens manden sidder og skriger af sit fodbold hold i tv.

Mænog kvinder er bare ikke ens. Og tænk over det, du stiller lige nu krav om at han skal være kreativ og finde på noget men du udtrykker måske samtidig en forventning til at han gør det ordentligt - hvad der er hyggeligt i din optik. Det må da være lidt som at gå til eksamen med frygten for ikke at bestå

Anmeld

4. november 2011

Hougaard92

Anonym skriver:

Nemlig... Man er 2 om det....

Selvom det er en lidt hård en..... Og ikke sjovt og "mangle" noget som man savner...

nemlig

Anmeld

4. november 2011

JJH

Anonym skriver:

Min mand og jeg har været sammen i snart 5 år... og alle de gange vi har fået børnene passet, ja så har jeg arrangeret det....

Nu sidder jeg bare med tanken om om det er fordi han egentlig ikke gider bruge tiden med mig kun siden han ikke arrangere noget... ????

Tror jeg har nået den beslutning at hvis ikke han mener vi har brug for det, og gør noget selv, ja så er det slut med alene aftner, tror ikke jeg gider arrangere noget før der kommer lidt igen....

Er jeg unfair... ??

Jeg tror bare ikke alle mænd er lige gode til sådan noget. Her er det også altid mig der arrangere hvis vi skal noget sammen. inkl. ferie osv. han vil bare gerne lige ind over prisen og så har han det fint med jeg arrangerer det hele. ellers tror jeg aldrig vi kom afsted.

Men ingen tvivl, når vi er afsted elsker han det lige så meget som jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.