Frustreret..... Tror jeg giver op....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har været sammen i snart 5 år... og alle de gange vi har fået børnene passet, ja så har jeg arrangeret det....

Nu sidder jeg bare med tanken om om det er fordi han egentlig ikke gider bruge tiden med mig kun siden han ikke arrangere noget... ????

Tror jeg har nået den beslutning at hvis ikke han mener vi har brug for det, og gør noget selv, ja så er det slut med alene aftner, tror ikke jeg gider arrangere noget før der kommer lidt igen....

Er jeg unfair... ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

MortilCilas

Jeg havde gjort det samme. Hvis jeg var sammen med faren til min søn og det var sådan, så kunne det være lige meget

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg havde gjort det samme. Hvis jeg var sammen med faren til min søn og det var sådan, så kunne det være lige meget

Ja det er også det jeg tænker... At hvis ik han ik gider tage del og gøre lidt, så kan det jo være total ligegyldigt....

Selvom jeg er lidt bange for og køre sur i det... Specielt fordi de aftner rent faktisk betyder en del for mig... Selvom det måske er 2-3 gange årligt....

Men det såre mig at det ik virker til at de betyder en masse for ham..... ???

Anmeld

3. november 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Min mand og jeg har været sammen i snart 5 år... og alle de gange vi har fået børnene passet, ja så har jeg arrangeret det....

Nu sidder jeg bare med tanken om om det er fordi han egentlig ikke gider bruge tiden med mig kun siden han ikke arrangere noget... ????

Tror jeg har nået den beslutning at hvis ikke han mener vi har brug for det, og gør noget selv, ja så er det slut med alene aftner, tror ikke jeg gider arrangere noget før der kommer lidt igen....

Er jeg unfair... ??

jeg har bedt min kæreste om at arrangere vores års dag... 

Anmeld

3. november 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Ja det er også det jeg tænker... At hvis ik han ik gider tage del og gøre lidt, så kan det jo være total ligegyldigt....

Selvom jeg er lidt bange for og køre sur i det... Specielt fordi de aftner rent faktisk betyder en del for mig... Selvom det måske er 2-3 gange årligt....

Men det såre mig at det ik virker til at de betyder en masse for ham..... ???

Jeg kan godt forstå dig, det jo også jeres tid. Men ja man bliver såret og skuffet!
Nej ikke hvis han overhovedt ikke tager del i det. Og det kan jo egentligt ikke være rigtigt. Har du snakket med ham om det ?

Anmeld

3. november 2011

Dot D

Min mand og jeg har været sammen i 15 år, og jeg mindes ikke at han har arrangeret hyggeaftener for os...(måske, min hukommelse er ikke så god, hi hi).

Men derfor vil jeg da ikke lade være, for det er bare ikke noget han gør, derfor elsker jeg ham meget højt alligevel

Jeg ved, at det bare ikke ligger til ham, men det tog også lige et par år ( eller mere) inden jeg fandt ud af det.

Så jeg synes da, at du skal blive ved med at planlægge for jer, for det kan være, at det bare ikke er ham at gøre det

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

Ja måske ligger det ikke til ham... Men alligevel.....

Når jeg har minimum 2 gange ugentlig klaget mig til ham over det sidste 6 mdr ca.... Så fatter jeg ikke at han ik gør noget....

Og er lidt af typen at jeg kan miste lidt interesse... Hvis ik jeg blir lidt bekræftet osv.... ?

Og nok ogsaå stædig i forhold til -"at vil han ik - vi ljeg heller ik".... og "kan han undvære det- kan jeg også"....

Anmeld

3. november 2011

Hougaard92

Anonym skriver:

Er jeg unfair... ??

Ej synes bestemt ikke at du er uretfærdigt !

Min kæreste har det med at være ligesom din, og hvis jeg kan holde til det (da det er hårdt at give noget man ikke ønsker) så får han tilbage af samme skuffe, da jeg mener det ikke kan være rigtigt.

Man er to om det.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

Ej synes bestemt ikke at du er uretfærdigt !

Min kæreste har det med at være ligesom din, og hvis jeg kan holde til det (da det er hårdt at give noget man ikke ønsker) så får han tilbage af samme skuffe, da jeg mener det ikke kan være rigtigt.

Man er to om det.

Nemlig... Man er 2 om det....

Selvom det er en lidt hård en..... Og ikke sjovt og "mangle" noget som man savner...

Anmeld

4. november 2011

kirsti

Jeg tror altså det er meget almindeligt. Mænd går nok bare ikke sådan op i alene tid som mange af vi kvinder gør.
Har du sagt til ham hvordan du har det ? ellers har han jo ikke en chance for at vide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.