Amning ude - Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

ano14316

kitty skriver:

Jeg beugte stroptoppe, og havde ofte et tørklæde på, som så dækkede "det bare". Ellers kan man lægge en stofble over skulderen/barnets hoved.. Så er der ingen der ser noget. Det lyder besværligt, men det er det ikke Det skal du nok klare!

ej.. den med tørklædet er en god ide.... 

bruger en stofble over skulderen, men det bliver for varmt for lillemanden, og lidt besværligt men suttebrikker.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Man ka købe amme trøjer, hvor man lige ka skilde den ad, ved brysterne, så man meget diskret ka finde brystet frem uden nogen ka se det! Købte dem bare i H&M og bilka og mange andre steder. Vh Stine

Anmeld

3. november 2011

ano14316

Anonym skriver:

Puha! må øve mig lidt herhjemme først, er bange for at komme til at flashe hele pattøjet og folk bliver stødt af det, men det med stofbleen lyder genialt! tak for dit svar 

jeg synes det er svært.. har overvejet at købe mig en ammetop.

http://www.notanshop.com/catalog/index.php?cPath=234_239&gclid=CIXqgPSom6wCFUMYzQodK0fdcg

Anmeld

3. november 2011

Tvillingemor80

Mit råd til dig er at prøve at glemme folks tanker om at du ammer -- Det er kun med til at stresse dig og medmindre du laver hellikopteren med babserne, så kan folk der er bange for bare bryster kigge den anden vej  - så smart er det nemmelig. 

Synes det er så trist at andres kropsforskrækkethed skal få mødre til at blive så nervøse for at amme deres børn! 

Men kan love dig for at jo flere gange du gør det jo nemmere bliver det ! 

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det kan godt være det er et lidt dumt spørgsmål, men jeg ved ikke noget som helst om amning da jeg troede jeg ikke havde mulighed for det, men heldigvis havde jeg alligevel!

Hvordan søren ammer man baby når man er i byen? med alt ens tøj på osv, køber man specielle bluser, og hvor ammer man henne? Må man godt gøre det i ren offentlighed? Er anonym fordi jeg synes det er så pinligt at jeg ikke ved noget om det overhovedet. 

Jeg havde ikke nogen ammebluser, men ammede bare For at det ikke virkede så voldsomt på andre, havde jeg en stofble hængende over skulderen, så man intet kunne se

Nogle steder må man ikke amme, men de fleste steder må man godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.