Phillips fødsel 19/11-2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Sucker for love

Babymor2010 skriver:

Sikke en dejlig fødselsberetning - stort tillykke med ham 

Mange tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Dansker I Holland

Sucker for love skriver:

Jaa, det er skidt - men jeg ville rigtig gerne have ventet 

- den tog lidt tid at skrive for havde fået skrevet den næsten færdig så kom jeg til at lukke fanen 

Mange tak - og også tillykke med din, selvom det jo allerede er et par måneder siden - hvor blev tiden af 

Ja hvor bliver tiden af? :O Fatter det heller ikke.. Man ser det først når man kigger billeder ggg... hehe.. Hun bliver 1 år her den 22 november Så takker  

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Dansker I Holland skriver:

Ja hvor bliver tiden af? :O Fatter det heller ikke.. Man ser det først når man kigger billeder ggg... hehe.. Hun bliver 1 år her den 22 november Så takker  

Ja det er vildt - om 16 dage bliver han 1 år, det er totalt uvirkeligt, han er jo ikke min lille baby mere ... 

Anmeld

3. november 2011

Dansker I Holland

Sucker for love skriver:

Ja det er vildt - om 16 dage bliver han 1 år, det er totalt uvirkeligt, han er jo ikke min lille baby mere ... 

Hehe sådan har jeg det osse Det er LIDT vildt af de vokser SÅ hurtigt altså men sådan er det jo åbenbart bare ggg... Hvor mange tænder har han ?min datter har snart 6 tænder.. Hun er ved og få fortænder i overmunden hvor den venstre er brudt igennem lidt og den højre ligger lige under overfladen. En anden ved siden af enten den venstre eller højre tand er osse lige under overfladen.. 

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Hehe sådan har jeg det osse Det er LIDT vildt af de vokser SÅ hurtigt altså men sådan er det jo åbenbart bare ggg... Hvor mange tænder har han ?min datter har snart 6 tænder.. Hun er ved og få fortænder i overmunden hvor den venstre er brudt igennem lidt og den højre ligger lige under overfladen. En anden ved siden af enten den venstre eller højre tand er osse lige under overfladen.. 

Han har 6 og så er der to på vej. to fortænder for oven og to forneden og så både højre og venstre ydre fortand for oven - de  
er der så også kun lige præcis  jeg synes godt nok bare det går lidt for stærkt  

Anmeld

4. november 2011

Dansker I Holland

Sucker for love skriver:

Han har 6 og så er der to på vej. to fortænder for oven og to forneden og så både højre og venstre ydre fortand for oven - de  
er der så også kun lige præcis  jeg synes godt nok bare det går lidt for stærkt  

Hehe ok lækkert Ja tiden går bare AAAALT for stærkt Nå jeg vil finde min seng ggg...  sov godt

Anmeld

4. november 2011

Sucker for love

Hehe ok lækkert Ja tiden går bare AAAALT for stærkt Nå jeg vil finde min seng ggg...  sov godt

Det lyder fornuftigt - Phillip er livet vågnet så det er rigtig hyggeligt 

Anmeld

4. november 2011

Mira0911

Rigtig god beretning...  Tillykke med ham om nogle dage... 

Anmeld

4. november 2011

Sucker for love

Mira0911 skriver:

Rigtig god beretning...  Tillykke med ham om nogle dage... 

Mange tak 

Anmeld

4. november 2011

babyMark

til lykke med prinsens kommende 1 års fødselsdag. Og god FB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.