F alt det sygdom......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

Lene76

gider det bare ik mere.... Viktor tager lige en omgang møb mere plus lægen mere at han måske har atsma og at det er derfor han få lungebetændelse så ofte....... Sådan noget pis(undskyld sproget)

efter at han fik feber igen fredag og han begynde på hans mege hoste igen..... så viste jeg godt hva der var under opsejling... lørdag eftermiddag efter et besøg hos vagtlægen sagde temp 40,7 føj siger jeg bare... drengen gad bare intet også får man en vagtlægen i røret som siger du ska bare ta det roligt det er først når den når over 41 du ska blive nervøs..... hmmm tak for L siger man så. men dreng fik et par panodiller og sov et par timer og det hjalp lidt så den kom ned på 39..... men puha. Han har i dag Tirsdag stadigvæk feber, så jeg kontaktet en venninde min mor har som kan nogle triks ( zoneterapi und so wider) han har fået 1 behandling og vupti han hoster næsten ik mere og HAN SOVER..... wiiiiiii

Tror osse jeg vil hoppe i kassen og nyde roen imens den er der.

Knus fra en mega træt Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Rasmine

Årh Lene, godt I fik prøvet noget alternativt.
Håber I snart kommer på den anden side!

Anmeld

10. februar 2009

Lene76

ja han ska ha en omgang mere på torsdag også håber vi at det er det..... el retter han ska til og spise sådan nogel mikro natur piller 4 gang om dagen i et par uger... det sku hjælpe på det hele både øre og lunger, jeg på at det virker.

og tak jeg håber osse snart vi er på den anden side....

Anmeld

11. februar 2009

linemus

Hej Lene

Jeg håber, det alternative virker for jer, for han (I) har da godt nok været hårdt ramt. Krydser fingre for, at det har en positiv effekt.

Knus Line

Anmeld

11. februar 2009

Susan1978

Hej Lene

jeg kender det aaaal for godt!

jeg er også bare så glad for at vi er gået igang med noget altenativt behandling. Emil får jo naturdråber der gør han slet ikke bruger sin maske med binyrebarkhormon. men hans venstre lunge vil bare ikke give slip på de lungebetændelser.

så vi skal til tjek i morgen og lægen har snakket om at hun måske vil have et røngten billede af hans lunger også, for nu vil hun følge op på det. !

Lene jeg håber det virker for jer og i kan komme lidt videre også må vi trøste os med at det snart er forår.

Susan

Anmeld

11. februar 2009

Tikki

Føler med dig! Jeg har kun haft Malthe i 2 måneder og han har været syg i 1,5 måned nu......jeg glææææder mig til foråret!

Anmeld

11. februar 2009

Lene76

Susan1978 skriver:

Hej Lene

jeg kender det aaaal for godt!

jeg er også bare så glad for at vi er gået igang med noget altenativt behandling. Emil får jo naturdråber der gør han slet ikke bruger sin maske med binyrebarkhormon. men hans venstre lunge vil bare ikke give slip på de lungebetændelser.

så vi skal til tjek i morgen og lægen har snakket om at hun måske vil have et røngten billede af hans lunger også, for nu vil hun følge op på det. !

Lene jeg håber det virker for jer og i kan komme lidt videre også må vi trøste os med at det snart er forår.

Susan

Viktor får osse sådan nogel bio-dråber men det ser ik ud til at de virker.... men jeg har fået en hel ny dreng idag... han er frisk, spisende og sovende igen.... så dejligt.

Håber osse snart Emil slipper helt for alt det han har fejlet..... og ja forår, glæder mig

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.