Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle på baby jeg har en del pigetøj i str 56-62 jeg meget gerne vil have solgt det meste er brugt men også noget vi slet ikke fik brugt - det hele er dig i super fin stand Noget af det:12 kortærmede bodyer.7 langærmede bodyer.3 heldragter3 kjoler3 trøjer/jakker1 t-shirt2 huer1 par røde strikvanter5 par strømper2 par strømpebukser4 par bukser2 langærmede trøjer1 par smækbukserder er dog kommet mere til siden jeg talte
Flytter i lejlighed om et par dage, så nu skal det altså væk . 200 kr eller byd!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Foged skriver: hej alle på baby jeg har en del pigetøj i str 56-62 jeg meget gerne vil have solgt det meste er brugt men også noget vi slet ikke fik brugt - det hele er dig i super fin stand Noget af det:12 kortærmede bodyer.7 langærmede bodyer.3 heldragter3 kjoler3 trøjer/jakker1 t-shirt2 huer1 par røde strikvanter5 par strømper2 par strømpebukser4 par bukser2 langærmede trøjer1 par smækbukserder er dog kommet mere til siden jeg talte tænker alt mellem 200-400 kroner ellers byd endelig, er ikke så krævende der kommer billeder senere men skriv endelig hvis du ønsker dem sendt til mail
hej alle på baby jeg har en del pigetøj i str 56-62 jeg meget gerne vil have solgt det meste er brugt men også noget vi slet ikke fik brugt - det hele er dig i super fin stand Noget af det:12 kortærmede bodyer.7 langærmede bodyer.3 heldragter3 kjoler3 trøjer/jakker1 t-shirt2 huer1 par røde strikvanter5 par strømper2 par strømpebukser4 par bukser2 langærmede trøjer1 par smækbukserder er dog kommet mere til siden jeg talte tænker alt mellem 200-400 kroner ellers byd endelig, er ikke så krævende der kommer billeder senere men skriv endelig hvis du ønsker dem sendt til mail
Hej.
Hvad siger du til en samlet pris på det hele: 250 kr. ?
Eller er det for lidt?
Meget smukt tøj forresten.
k&k skriver: Hej. Hvad siger du til en samlet pris på det hele: 250 kr. ? Eller er det for lidt? Meget smukt tøj forresten.
Hej med dig Der er kommet en del mere tøj til samlingen ved ikke hvor du bor henne, men jeg tænker 300 pp medmindre du selvfølgelig henter det her dvs. du giver ca 6 kr pr stykke tøj og mange tak
Nadia Foged skriver: Hej med dig Der er kommet en del mere tøj til samlingen ved ikke hvor du bor henne, men jeg tænker 300 pp medmindre du selvfølgelig henter det her dvs. du giver ca 6 kr pr stykke tøj og mange tak
Jeg vender lige tilbage om en uges tid
Kæresten har lukket for dankortet
Men skriver når det bliver åbnet igen, og håber det ikke er solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128