Hjælp, har brug for nogle pige navne:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

EKBJ

ciepige skriver:

Jeg foreslår bare det, som min egen prinsesse skal hedde, nemlig Freyja (ja, både med y og j)  - men ellers havde vi også Luna og Sif oppe at vende  

Hvorfor både med y og j? :-). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Pigent

EKBJ skriver:

Jeg ved endnu ikke om det er en pige eller dreng jeg venter mig. Min kæreste og jeg har fundet tre drenge navne. 

Malthe, Lukas og Tino.

Jeg har tænkt på et pigenavn, men har dog kun fundet et (Lea). Håber i vil komme med nogle ideér! :-) i må også meget gerne sige jeres mening om drenge navnene.  

Malthe rigtig dejligt navn, er også min liste, Lukas er også fint og det Tino også. 

Lea er jeg ikke vild med.

Hvad med

Naya
Celina
Sophia/Sophie
Karoline
Rebekka
Camilla
Cecilie
Laura
Mathilde
Sigrid 

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Barnepigen skriver:

Malthe rigtig dejligt navn, er også min liste, Lukas er også fint og det Tino også. 

Lea er jeg ikke vild med.

Hvad med

Naya
Celina
Sophia/Sophie
Karoline
Rebekka
Camilla
Cecilie
Laura
Mathilde
Sigrid 

Mathilde er rigtig sødt!:-). 

Naja kunne klart være på min liste!!

Anmeld

3. november 2011

Sørens

EKBJ skriver:

Jeg ved endnu ikke om det er en pige eller dreng jeg venter mig. Min kæreste og jeg har fundet tre drenge navne. 

Malthe, Lukas og Tino.

Jeg har tænkt på et pigenavn, men har dog kun fundet et (Lea). Håber i vil komme med nogle ideér! :-) i må også meget gerne sige jeres mening om drenge navnene.  

Hvis vi får en lille pige skal hun hedde Oona

Anmeld

3. november 2011

helenak

Hvis jeg får en pige skal hun muligvis have et af disse navne:

Amelia
Sophia
Emmy

Anmeld

3. november 2011

FogL

EKBJ skriver:

Hvorfor både med y og j? :-). 

Fordi det er lidt mere specielt.. Det er jo et populært navt, og der er mange der hedder det, med enten/eller.. Og det er jo godkendt - og meget smukt.. 

Anmeld

3. november 2011

Hougaard92

EKBJ skriver:

Emmeline er sødt, men synes det er syndt hvis mit barn skal hedde noget med Emma eller Emme, når jeg selv hedder Emma Kathrine:-). 

ja det forstår jeg godt du synes

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

ciepige skriver:

Fordi det er lidt mere specielt.. Det er jo et populært navt, og der er mange der hedder det, med enten/eller.. Og det er jo godkendt - og meget smukt.. 

Det er smukt!:-). 

Anmeld

3. november 2011

M (:

EKBJ skriver:

Malthe, Lukas og Tino.

Jeg elsker selv Lea, men også Ida, Sia og Aya.. Ja, alle korte navne, der ender på et a

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

M (: skriver:

Jeg elsker selv Lea, men også Ida, Sia og Aya.. Ja, alle korte navne, der ender på et a

Lige nu sidder jeg og tænker lidt på Naija :-). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.