Hjælp, har brug for nogle pige navne:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.310 visninger
51 svar
0 synes godt om
3. november 2011

EKBJ

Jeg ved endnu ikke om det er en pige eller dreng jeg venter mig. Min kæreste og jeg har fundet tre drenge navne. 

Malthe, Lukas og Tino.

Jeg har tænkt på et pigenavn, men har dog kun fundet et (Lea). Håber i vil komme med nogle ideér! :-) i må også meget gerne sige jeres mening om drenge navnene.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Frk.S

Jeg kommer med to af de navne som jeg rigtig godt kan lide, men som vi ikke kunne bruge, da de er i nærmeste familie:

Laura
Victoria

Ellers er der jo Freja, som vores datter hedder.

Jeg kan også lide Nanna og Klara

Af de drengenavne du har skrevet synes jeg Malthe og Lukas er rigtig søde - Tino er ikke lige min kop the.

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Tino er mere for at det ikke bliver så originalt:-). Jeg hælder personligt mest til Malthe. 

Kan godt lide navnet Klare, men så skal det være med C:-).  

Anmeld

3. november 2011

helle85

EKBJ skriver:

Jeg ved endnu ikke om det er en pige eller dreng jeg venter mig. Min kæreste og jeg har fundet tre drenge navne. 

Malthe, Lukas og Tino.

Jeg har tænkt på et pigenavn, men har dog kun fundet et (Lea). Håber i vil komme med nogle ideér! :-) i må også meget gerne sige jeres mening om drenge navnene.  

jeg kaan godt lide

freja

liva

tilde

isabella

malou

Anmeld

3. november 2011

Hougaard92

Frk.S skriver:

Jeg kommer med to af de navne som jeg rigtig godt kan lide, men som vi ikke kunne bruge, da de er i nærmeste familie:

Laura
Victoria

Ellers er der jo Freja, som vores datter hedder.

Jeg kan også lide Nanna og Klara

Af de drengenavne du har skrevet synes jeg Malthe og Lukas er rigtig søde - Tino er ikke lige min kop the.

Det skal lige siges at jeg er meget til specielle navne

Synes det er nogle rigtig fine drengenavne

Hvis jeg skulle komme med nogle ideer til pigenavne så tænker jeg sådan noget som Merle, Emmeline, Josefine.

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Jeg kan godt lide navnet Tilde, det er rigtig sødt. Men der hedder min "svigermors" hund. Og min kærestes søsters datter hedder Marlou. 

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Emmeline er sødt, men synes det er syndt hvis mit barn skal hedde noget med Emma eller Emme, når jeg selv hedder Emma Kathrine:-). 

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Victoria
Nicolina
Aya
Sophia
Pixie
Maluka
Malina
Malika
Alba
Saga
Melizza
Silja/Silje
Vigga
Merle
My
Elena 

Anmeld

3. november 2011

FogL

Jeg foreslår bare det, som min egen prinsesse skal hedde, nemlig Freyja (ja, både med y og j)  - men ellers havde vi også Luna og Sif oppe at vende  

Anmeld

3. november 2011

banditten2011

Hvis jeg havde fået en pige skulle hun ha heddet Jasmin og så Smilla til mellem navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.