Sæt - kiiig her! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. november 2011

GønskE

Lou87 skriver:

Sådan havde jeg det også..
Men ville alligevel helst ha noget med den  "rigtige" farve
Og tænkte, at så ku man jo så bare sælge det igen hvis det var.

Men helt ok. Nu ved du det er der.

Jep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

GønskE

dpb skriver:

Altså hvis det har interresse vil jeg gerne tjekke hvordan standen er på det jeg har liggende gemt væk Det er jo ikke helt til at vide når det har været gemt væk i en årrække.... Men har fundet et billede af ammepuden så du kan se motivet inden jeg roder i mine gemmer

Hvis interressen er der og standen er ok har jeg: babysengesæt, sengerand, himmel, babysækkestol, ammepude og legetæppe/juniordyne Har også puslepuden, men den er ihvertfald ikke specielt pæn længere og er også stadig i brug

Qnuz

Fundet ud af noget?

Anmeld

9. november 2011

dpb

Fundet ud af noget?

Hej igen...

beklager ventetiden, men det var ikke så let tilgængeligt som håbet

Altså standen var ikke i top....Fandt ud af at sengeranden manglede nogle af bendlerne, ammepuden havde fået tildraget sig hvad der mindede om en fedtplet og dynebetræk til babydyne havde vist også en lille plet som dog mere lignede noget kakao/chokolade som alligevel ikke var kommet helt af...

Så desværre kan det ikke lige opfylde dine krav

Håber du finder et sæt

Qnuz

Anmeld

9. november 2011

GønskE

dpb skriver:

Hej igen...

beklager ventetiden, men det var ikke så let tilgængeligt som håbet

Altså standen var ikke i top....Fandt ud af at sengeranden manglede nogle af bendlerne, ammepuden havde fået tildraget sig hvad der mindede om en fedtplet og dynebetræk til babydyne havde vist også en lille plet som dog mere lignede noget kakao/chokolade som alligevel ikke var kommet helt af...

Så desværre kan det ikke lige opfylde dine krav

Håber du finder et sæt

Qnuz

helt i orden, men tak fordi du kiggede

må bare købe noget neutralt fra nyt, sal ha flere børn, så har jeg det - hvis det fordi der ingen der har : for vil gerne ha ammepude, sækkesttol, sengeran, plusepude osv i samme motiv

Anmeld

9. november 2011

dpb

GønskE skriver:

helt i orden, men tak fordi du kiggede

må bare købe noget neutralt fra nyt, sal ha flere børn, så har jeg det - hvis det fordi der ingen der har : for vil gerne ha ammepude, sækkesttol, sengeran, plusepude osv i samme motiv

Det kan jeg godt forstå.... det var også det jeg ville i tidernes morgen eller det passer ik helt, for startede ud med til den første at mene en ammepude var overflødig... havde jo babysækkestol som iflg sælger sagtens kunne bruges istedet... men da vi ventede nr. to gik jagten ind på at finde en ammepude i samme stof

At vi så i sidste ende ligeså godt kunne have købt i drengefarve og stadig have brugt til dem alle , ja det var jo ikke lige til at vide købte neutralt da jeg gerne ville have det hjemme inden den lille meldte sin ankomst, og da han ikke ville afsløre kønnet ved scanningen tjae, så måtte det jo købes i neutralt

Qnuz

Anmeld

9. november 2011

GønskE

dpb skriver:

Det kan jeg godt forstå.... det var også det jeg ville i tidernes morgen eller det passer ik helt, for startede ud med til den første at mene en ammepude var overflødig... havde jo babysækkestol som iflg sælger sagtens kunne bruges istedet... men da vi ventede nr. to gik jagten ind på at finde en ammepude i samme stof

At vi så i sidste ende ligeså godt kunne have købt i drengefarve og stadig have brugt til dem alle , ja det var jo ikke lige til at vide købte neutralt da jeg gerne ville have det hjemme inden den lille meldte sin ankomst, og da han ikke ville afsløre kønnet ved scanningen tjae, så måtte det jo købes i neutralt

Qnuz

det jo det og jeg vil helst ende med at have af hvert køn, så nu må vi se.. men køber det i neutralt, for der kan man også få meget sødt synes jeg

så i vidste ikke hvilket køn i fik, før du fødte?

Anmeld

9. november 2011

dpb

GønskE skriver:

det jo det og jeg vil helst ende med at have af hvert køn, så nu må vi se.. men køber det i neutralt, for der kan man også få meget sødt synes jeg

så i vidste ikke hvilket køn i fik, før du fødte?

nope, det vidste vi ikke... ud af de tre krudtugler vi har var det kun den mellemste der ville vise køn og der havde jeg alligevel svært ved at tro på det da selve graviditeten var helt anderledes end den første...

Qnuz

Anmeld

9. november 2011

Lunae

Jeg har bimse bamse sengetøj og sengerand fra Lene Bjerre. Endvidere har jeg en sengehimmel neutral også fra Lene Bjerre. Sengetøjet er aldrig brugt!

Anmeld

9. november 2011

GønskE

Lunae skriver:

Jeg har bimse bamse sengetøj og sengerand fra Lene Bjerre. Endvidere har jeg en sengehimmel neutral også fra Lene Bjerre. Sengetøjet er aldrig brugt!

Har du billeder, for hvis det passer til den ammepude og sækkestol jeg har set på, så vil jeg gerne købe det, hvis prisen self ikke er for dyr og det i fin stand

Anmeld

11. november 2011

Alexander&Lærke

Jeg har sengeran med tarok samme motiv og farve som det isabellamor har vist et billed af en ammepude i. Lige vasket så den er som fin og meget brugbar, vil gerne sælge den for 140 ink. Du kan lige få et billed.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.