Sæt - kiiig her! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. november 2011

Isabella_mor

GønskE skriver:

Pris?

jeg har skrevet 100,- det er så excl porto, med mindre du vil hente den selv hvis du kan.. det er ikke så omfattende at sende. så hvis du vil have den sendt som b brev koster det vel ca en 50'er.. og 80 kroner hvis den skal sendes som pakke med track and trace, så kan du følge den på nettet hvis det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Lou87

Hejsa.. jeg har en annonce liggende herinde du evt kan kigge efter..
Jeg har en hel serie med ISABELLA FE fra baby sam.. dvs til pige.

Jeg har : ammepude, lille sækkestol, puslepude + kurv, sengetøj, sengehimmel, sengerand. + ubrugte wallstickers.

Anmeld

4. november 2011

GønskE

Lou87 skriver:

Hejsa.. jeg har en annonce liggende herinde du evt kan kigge efter..
Jeg har en hel serie med ISABELLA FE fra baby sam.. dvs til pige.

Jeg har : ammepude, lille sækkestol, puslepude + kurv, sengetøj, sengehimmel, sengerand. + ubrugte wallstickers.

Kan du sende mig et link til den

Anmeld

4. november 2011

GønskE

isabellamor skriver:

jeg har skrevet 100,- det er så excl porto, med mindre du vil hente den selv hvis du kan.. det er ikke så omfattende at sende. så hvis du vil have den sendt som b brev koster det vel ca en 50'er.. og 80 kroner hvis den skal sendes som pakke med track and trace, så kan du følge den på nettet hvis det er..

Tænker over det, for vil gerne ha hele sæt

Anmeld

4. november 2011

Isabella_mor

GønskE skriver:

Tænker over det, for vil gerne ha hele sæt

det er svært at skaffe et helt sæt brugt hvertfald, fordi at nogle af tingene bruger man i længere tid end andre.. 

men du er velkommen til at vende tilbage

Anmeld

4. november 2011

GønskE

isabellamor skriver:

det er svært at skaffe et helt sæt brugt hvertfald, fordi at nogle af tingene bruger man i længere tid end andre.. 

men du er velkommen til at vende tilbage

Tak

Anmeld

4. november 2011

Lou87

GønskE skriver:

Kan du sende mig et link til den

Ja self.. her:

https://www.baby.dk/debat/130718pi1/babyudstyr/isabella-fe-pakke---til-den-lille-prinsesse-saelges--.aspx

har forresten fundet alle nypriser, og det løber op i 2120 kr for hele sættet, blot hvis du ville vide hva det havde kostet.. men kan du nok også se på deres hjemmeside

Anmeld

4. november 2011

GønskE

Lou87 skriver:

Ja self.. her:

https://www.baby.dk/debat/130718pi1/babyudstyr/isabella-fe-pakke---til-den-lille-prinsesse-saelges--.aspx

har forresten fundet alle nypriser, og det løber op i 2120 kr for hele sættet, blot hvis du ville vide hva det havde kostet.. men kan du nok også se på deres hjemmeside

Årh det fint. Men skal nok købe så det kan bruges til Begge køn, hvis vi nu får flere børn

Anmeld

4. november 2011

GønskE

Opper lige, hvis flere har

Anmeld

4. november 2011

Lou87

GønskE skriver:

Årh det fint. Men skal nok købe så det kan bruges til Begge køn, hvis vi nu får flere børn

Sådan havde jeg det også..
Men ville alligevel helst ha noget med den  "rigtige" farve
Og tænkte, at så ku man jo så bare sælge det igen hvis det var.

Men helt ok. Nu ved du det er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.