Jeg har lige et spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

MissTas

EKBJ skriver:

Jeg fandt for 4 dage siden ud af at jeg er gravid i 14. uge:-). 
Min kæreste og jeg har på trods af min unge alder valgt at få barnet. 

Jeg har tremin den 8 maj. 

Mit spørgsmål: Hvornår kan man man begynde så småt at mærke barnet? jeg synes stadig det hele er så uvirkeligt, men tror det lidt er fordi jeg ikke kan mærke barnet endnu.  

jeg mærkede også først prinsessen hen omkring uge 21-22 det er meget forskelligt hvornår man mærker den bette, da det afhænger af hvordan moderkagen ligger, hvordan barnet vender og om man er førstegangs eller fleregangs fødende

Jeg selv har foranliggende moderkage, som gør at jeg ikke mærker bettepigen helt så tydeligt altid og fik at vide at jeg ikke burde forvente at mærke hende hver dag før uge 26.. såå

Dog har jeg mærket hende hver dag siden uge 23

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

EKBJ

Jeg er skam helt rolig:-). Det er bare for at blive informeret lidt mere om tingene da jeg på det område ikke er så erfaren. Så måske stiller jeg mange "dumme" spørgsmål :0). 

- som sagt får jeg at vide til næste scanning hvilket køn det er. Det er jo så i 18. uge.

- jeg har hele mit liv været undervægtig, og er utrolig nem at scanne på sagde JM'eren.. så mon ikke hun kan få den bette til at ligge så man kan se hvilket køn det er? :-). håber jeg da.

Det må være en utrolig dejlig følelse og kunne mærke et lille væsen bevæge sig i ens mave. Kan slet ikke forholde mig til tanken hehe.  

Anmeld

3. november 2011

wmillapigenw

det er jo forskellig fra person til person! 

hvis din moderkage ligger som min moderkage så kan der gå meget længe før du mærker den lille, jeg har mærket ham 1 gang for en uge siden imorgen & har ikke mærket ham siden er 18+5 henne nu

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

wmillapigenw skriver:

det er jo forskellig fra person til person! 

hvis din moderkage ligger som min moderkage så kan der gå meget længe før du mærker den lille, jeg har mærket ham 1 gang for en uge siden imorgen & har ikke mærket ham siden er 18+5 henne nu

Regner også med at der går noget tid. Ved ikke hvordan han/hun ligger eller min moderkage for den sags skyld :-). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.